ancient_scars Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Det stemmer ikke. http://www.forbes.co...c-gaming-right/ "In the above video, you get a brief glimpse at the extensive motion capture system used in Uncharted 3 to make the scenes look and sound realistic. Rather than simply voice-recording dialogue and laying it down over animation, Naughty Dog basically filmed a motion capture film and then built a game around it." Edit: Da fikk pipa en annen lyd. Rettere sagt, ingen lyd. Joda, pipa har lyd den. Jeg tok feil angående poenget med å stå stille foran mikrofonen, men på det jeg har sett av klipp er det lite akrobatikk. Det er liten tvil om at Eidos drar dette ekstremt mye lenger enn Naughty Dog. Uansett synes jeg fokuset er feil. Jeg forventer meg et Thief-spill, men Eidos ser ut til å ville lage Thief QTE. Jeg hatet det når kontrollen ble tatt fra meg i Tomb Raider. Jeg kommer til å hate det i Thief. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Joda, pipa har lyd den. Jeg tok feil angående poenget med å stå stille foran mikrofonen, men på det jeg har sett av klipp er det lite akrobatikk. Det er liten tvil om at Eidos drar dette ekstremt mye lenger enn Naughty Dog. Uansett synes jeg fokuset er feil. Jeg forventer meg et Thief-spill, men Eidos ser ut til å ville lage Thief QTE. Jeg hatet det når kontrollen ble tatt fra meg i Tomb Raider. Jeg kommer til å hate det i Thief. Du har jo ikke sett noe fra spillet enda. Viktig å ikke forhåndsdømme. Uansett, det som er i videon over er et lite utvalg. De forklarerer for eksempel hvordan de lagde sandduner av puter for å simulere bevegelsene til Drake. Det handler bare om at man hører skuespilleren anstrenger seg på ordentlig, i stedet for å stå i ro og gjøre det. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Du har jo ikke sett noe fra spillet enda. Viktig å ikke forhåndsdømme. Uansett, det som er i videon over er et lite utvalg. De forklarerer for eksempel hvordan de lagde sandduner av puter for å simulere bevegelsene til Drake. Det handler bare om at man hører skuespilleren anstrenger seg på ordentlig, i stedet for å stå i ro og gjøre det. Det viktigste ordet for meg går igjen her; skuespill. Det at man har skuespillerne i samme rom slik at de kan samspille har mye for seg. Opphenget i mo-cap og akrobatikk er fordyrende og i en verden der spill som selger over tre millioner kopier ikke selger nok synes jeg det rett og slett er unødvendig fjas. Det finnes et vel av animasjonsserier, filmer og spill som beviser at det ikke er nødvendig at skuespillerne utfører selve bevegelsene. Jeg ønsker meg en verdig oppfølger til Thief. Her fokuseres det på mo-cap og en skuespiller som spretter rundt på settet. Da mener jeg at de har misset poenget med Thief fullstendig. Så fort en eller annen sekvens tar fra meg kontrollen i det nye Thief vil opplevelsen være ødelagt. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Jeg ønsker meg en verdig oppfølger til Thief. Her fokuseres det på mo-cap og en skuespiller som spretter rundt på settet. Da mener jeg at de har misset poenget med Thief fullstendig. Da mener jeg du har misset poenget med Thief. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Da mener jeg du har misset poenget med Thief. Du står jo fritt til å mene hva du vil. Jeg har spilt Thief 1 og 2 iherdig helt fra de kom ut. Det er ingenting i materialet fra Eidos som minner meg om den opplevelsen. Hvilket poeng er det jeg har misset? Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Du står jo fritt til å mene hva du vil. Jeg har spilt Thief 1 og 2 iherdig helt fra de kom ut. Det er ingenting i materialet fra Eidos som minner meg om den opplevelsen. Hvilket poeng er det jeg har misset? Les postene, se svarene... Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Les postene, se svarene... Nå viser det seg at spillet ikke en gang er i spillbar stand og at demoen som ble vist til journalister var en veldig begrenset afære snekret sammen i løpet av de siste 10 månedene. Jeg forbeholder meg stadig rette til å være skeptisk. Tenk om de hadde brukt krefter på å faktisk utvikle spillet istedenfor fjasete filmsekvenser og en demo (som forøvrig hadde AI slått av fordi motoren visstnok sliter med flere NPCs på skjermen samtidig). Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Nå viser det seg at spillet ikke en gang er i spillbar stand og at demoen som ble vist til journalister var en veldig begrenset afære snekret sammen i løpet av de siste 10 månedene. Jeg forbeholder meg stadig rette til å være skeptisk. Tenk om de hadde brukt krefter på å faktisk utvikle spillet istedenfor fjasete filmsekvenser og en demo (som forøvrig hadde AI slått av fordi motoren visstnok sliter med flere NPCs på skjermen samtidig). Rykter. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Rykter. Ja, du får klamre deg til det håpet. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Ja, du får klamre deg til det håpet. Det er noe som heter uskyldig til det motsatte er bevist. Regner med det gjelder her også. Det går nok bare bra med spillet, i hvertfall til det motsatte er bevist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå