Gå til innhold

Erfaringer med Creative Inspire 4400 4.1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker mitt system med et onboard 6 kanals lydkort på et Abit KD7. Jeg vil tro at eneste krav er et flerkanals lydkort. På esken systemet kommer i står det at SB Audigy, SB Live! og SB 4.1 Digital er anbefalte partnere.

Synes forresten det er mer enn greit nok til prisen. Jeg betalte 499,- på elkjøp for systemet og synes jeg fikk mye for pengene. Har sett at www.mpx.no nå selger systemet for 299,-. Til den prisen er det definitivt mye for pengene :wink:

Lenke til kommentar

Takk, noen som vet hvordan EAX er i spill, og hvor mange nye spill som benytter dette?

Noen som vet hva hovedforskjellen mellom Sound Blaster® Audigy™ Player er og Sound Blaster® Live!™ 5.1 Digital?

Merker man forskjell i spill sammen med Creative® Inspire™ 4.1 4400 ?

Lenke til kommentar

For det første. Høyttalerne. Det er ikke HiFi, men det er ganske god lyd, spesielt iforhold til prisen!

De fleste spill (FPS, racing, osv.) fra de siste fem årene har surround.

Forskjellen på Live!-serien og Audigy-serien, er vel at sistnevnte er bedre, har bedre EAX osv. Står valget ditt bare mellom de to kortene (greit nok), så velger du Audigy. Live! er ikke egentlig noe å vurdere i det hele tatt...

Selv spiller jeg litt på Hitman2 for tiden, og det er deilig å høre lyder bak seg... Kan også anbefale "Delta Force: Black Hawk Down" for en utrolig intens og herlig spille- og lyd-opplevelse!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...