Wraith Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 (endret) 11-12 er sikkert like greit det ja, er jo ikke noe vits å skremme bort alle. Jeg tenkte å stikke en tur nedom fotobutikkene i området her og spørre om jeg får henge opp lapp, kunne jo vært kjekt å få med litt flere folk, eller hva syns dere? Mat kan jo være lurt, jeg er ikke sikker på om det er noen steder som er åpne så tidlig på året. Edit: Har endelig runda 1000 innlegg (ikke alle som blir telt opp på sia her) Endret 7. april 2013 av Wraith Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Jeg skal eventuelt kjøre fra Horten og kan selvsagt ta med noen på veien om det skulle være behov for det. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Grunnen til at jeg forslo kl. 10 har mer med lyset å gjøre. I og med at det sommertid, så stor solen midt på himmelen kl. 13:00. Så i perioden 12-14 er nok lyset relativt ugreit hvis vi har blå himmel og sol. Men etter nærmere ettertanke, så er det kanskje lurt å start i bøkeskogen rundt 12:00; der er det vel skygge og slikt, så solen er ikke så nøye. Så har solen kommet seg ned fra toppen innen vi er på Mølen. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 Ja, i bøkeskogen er det nok bra med skygge ved 12-tia. Forhåpentligvis har det kommet noe hvitveis til da, men jeg tror nok turen kanskje er litt tidlig for den beste hvitveissesongen Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Aff, moren min har bursdag og feiring den dagen. Må desverre melde avbud. Hørtes ut som en fin tur det her. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Aff, moren min har bursdag og feiring den dagen. Må desverre melde avbud. Hørtes ut som en fin tur det her. Det var jo kjipt :/ Håper fortsatt det er folk som blir med, nå har jo våren kommet for fullt, så vi bør få en fin tur Hvor mange er det som regner med å bli med? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 eks, jonhphagen og jeg kommer i hvertfall. Er det en bestemt parkerningsplass i førhold til bøkeskogen vi bør møtes på? Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Det høres bra ut. Kan vi ikke møtes på parkeringsplassen til Bøkekroa? Endret 21. april 2013 av Wraith Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Jeg regner fortsatt med å debutere til helgen. Har til og med skaffet meg polariseringsfilter som jeg håper å få noen stalltips på. 1 Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Da blir vi jo en fin liten gruppe Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Kan vi ikke møtes på parkeringsplassen til Bøkekroa? Det høres bra ut Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Værmeldingen for lørdag ser foreløpig veldig lovende ut. Jeg har fått en avmelding, så jeg har plass til en til fra Sandivka/Asker/Oslo. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 24. april 2013 Forfatter Del Skrevet 24. april 2013 Flott med vær, kjipt med avmelding. Jeg har forresten mulighet til å plukke med folk fra Grenland hvis noen er interessert, er jo ikke noe poeng i å kjøre for mange biler rundt omkring. Og hvis noen som kjører ikke skulle finne veien så kan de ringe meg på 97 17 22 23. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 24. april 2013 Forfatter Del Skrevet 24. april 2013 Husk at det er temadag på søndag, det kan jo hende vi får muligheten til å ta bilder til temaet på turen Temaet denne dagen er «gjennom». Ta et bilde som enten er tatt gjennom noe, et glass, en dorull, en tunnel, et vindu, eller av noe som beveger seg gjennom noe, for eksempel en pil som går gjennom en vannmelon, en bil gjennom en tunnel. Her gjelder det å tenke nøye gjennom hva man vil ta bilde av, før man tar bilde av noe gjennom noe ;-) Fokuset bør være på det fototekniske i kameraet, få frem fart, skarphet, uskarphet, forvridninger og andre effekter uten å gå amok i Photoshop. Normalt etterarbeid er selvfølgelig innenfor. Beskriv gjerne hvordan du gikk frem for å ta bildet. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 24. april 2013 Forfatter Del Skrevet 24. april 2013 Men for å være helt sikker, det er 12 vi ble enige om å møtes ved Bøkeskogen ikke sant? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Det stemmer - kl. 12:00 ved bøkeskogen. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 24. april 2013 Forfatter Del Skrevet 24. april 2013 Satser på at det er greit med "Ikke-akam"-folk og? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Alle er velkomne på treffene man behøver ikke å fotografere engang, men alle kan risikere og bli fotografert Endret 24. april 2013 av Nautica Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Satser på at det er greit med "Ikke-akam"-folk og? Det er klart. Det er mulig jeg har med en kompis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå