Gå til innhold

Fototreff Larvik/Stavern/Mølen

Anbefalte innlegg

11-12 er sikkert like greit det ja, er jo ikke noe vits å skremme bort alle.

Jeg tenkte å stikke en tur nedom fotobutikkene i området her og spørre om jeg får henge opp lapp, kunne jo vært kjekt å få med litt flere folk, eller hva syns dere?

Mat kan jo være lurt, jeg er ikke sikker på om det er noen steder som er åpne så tidlig på året.

Edit: Har endelig runda 1000 innlegg (ikke alle som blir telt opp på sia her) :w00t:

Endret av Wraith
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen til at jeg forslo kl. 10 har mer med lyset å gjøre. I og med at det sommertid, så stor solen midt på himmelen kl. 13:00. Så i perioden 12-14 er nok lyset relativt ugreit hvis vi har blå himmel og sol.

Men etter nærmere ettertanke, så er det kanskje lurt å start i bøkeskogen rundt 12:00; der er det vel skygge og slikt, så solen er ikke så nøye. Så har solen kommet seg ned fra toppen innen vi er på Mølen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Aff, moren min har bursdag og feiring den dagen. Må desverre melde avbud. Hørtes ut som en fin tur det her.

Det var jo kjipt :/

Håper fortsatt det er folk som blir med, nå har jo våren kommet for fullt, så vi bør få en fin tur :w00t:

Hvor mange er det som regner med å bli med?

Lenke til kommentar

Flott med vær, kjipt med avmelding.

Jeg har forresten mulighet til å plukke med folk fra Grenland hvis noen er interessert, er jo ikke noe poeng i å kjøre for mange biler rundt omkring.

Og hvis noen som kjører ikke skulle finne veien så kan de ringe meg på 97 17 22 23.

Lenke til kommentar

Husk at det er temadag på søndag, det kan jo hende vi får muligheten til å ta bilder til temaet på turen :)

Temaet denne dagen er «gjennom». Ta et bilde som enten er tatt gjennom noe, et glass, en dorull, en tunnel, et vindu, eller av noe som beveger seg gjennom noe, for eksempel en pil som går gjennom en vannmelon, en bil gjennom en tunnel. Her gjelder det å tenke nøye gjennom hva man vil ta bilde av, før man tar bilde av noe gjennom noe ;-)

Fokuset bør være på det fototekniske i kameraet, få frem fart, skarphet, uskarphet, forvridninger og andre effekter uten å gå amok i Photoshop. Normalt etterarbeid er selvfølgelig innenfor.

Beskriv gjerne hvordan du gikk frem for å ta bildet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...