Philo Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Angivelige bilder av en ny iPhone-prototype har dukket opp på nett. Ekte eller falske? Angivelig iPhone-prototype lekket – er dette iPhone 6? Lenke til kommentar
tkm Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Ligner veldig på en Nokia-telefon Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Trur nok dei er falske. Apple er veldig opptatt av å ha likt design mellom produkta sine, så trur dei vil gå for noko meir ala dinna: Lenke til kommentar
Philo Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Det er sant. Samtidig er det forventet at iOS 7 vil bli totalt endret designmessig til et langt renere og flatere grensesnitt, så da kan det jo være tenkelig at Apple også benytter den anledningen til å oppdatere de fysiske designlinjene sine for å gjenspeile dette. Endret 5. april 2013 av Philo Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Ganske spektakulært i hvis dette viser seg å være sanne rykter... Lenke til kommentar
SLi Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Ja... Om apple faktisk endrer iOS merkbart, og mobilutseende... Ja, da kan det faktisk hende jeg kjøper meg en iPhone. De er litt sent ute da, HTC One venter på meg.. Jeg liker byggekvaliteten til iPhone, men jeg må si jeg har blitt mektig lei iOS... (Har en HTC Sensation og skal gå rett over på HTC One btw). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå