Gå til innhold

Sony Bravia KDL-46HX75GBN eller Philips 47PFL6907T?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt et Sony TV, og med det fant jeg ut at Sony er noen rotehuer når de lager menyer!

-og de har elendig support, hvis du er uheldig å skulle trenge hjelp fra dem...

Phillips har jeg ingen erfaring med, men det er jo den som ser absolutt best ut.

Lenke til kommentar

Er kun bildekvalitet og utseende som betyr noe. Jeg bruker ikke 3D, smartfunksjoner osv. Har tilkoblet en canal digital kabel-tv tuner samt en AppleTV.

Har forresten lagt av denne på Elkjøp: LG 47LS560T Mest på grunn av den (47LS5600 serien) har fått bra/grei reviews. Og så lurer jeg på å kjøpe Oled om et par år, og da er det dumt å bruke opp mot 10.000kr på en tv nå.

Lenke til kommentar

Det ville jeg ikke gjort. Er det verdt å bruke kaste vekk 4000 på noe du ikke vil være fornøyd med? LS560 har et utrolig mye kjipere panel enn de to du var inne på, og er virkelig et steg ned i kvalitet. Har du sett på LG'en? Du bør ta en ny tur innom butikken, og spør om de kan sette på en kilde hvor det er mye bevegelse - noe denne tv'n takler svært dårlig.

Som et alternativ (riktig nok i samme prisklasse som de to du innledningsvis nevnte) finner du nyhetene TX-L47ET60Y fra Panasonic (test), og en ny Philips 6-serie (kommer ila. måneden til rundt 10k).

Et rimeligere alternativ, og enda "milevis" foran LS560 har du Samsung ES6715 til 7700.

Håper jeg ikke virket krass, ble bare litt ivrig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...