Runcie Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 God morgen. Vet dere om morsomme spill man kan spille mot hverandre på tvers av OS, slik man kan med Wordfeud? Lenke til kommentar
_troffen_ Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Quiz Battle finnes hvertfall for iOS og Android Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Svært dårlig tittel. Gir ingen informasjon om spørsmålet, og er dessuten misvisende (Dette er vel ingen konkurranse mellom Apple og Android?) On topic: Personlig spiller jeg lite på mobile platformer, men du kan jo kjøre et google søk på "cross platform android iphone games" eller noe i den duren F.eks: http://android.appst...tiplayer-games/ Endret 5. april 2013 av Leakim1991 Lenke til kommentar
Runcie Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Takk for tips. Ser dog ikke ut til at disse spillene gir meg lov til å spille mot spesifikke konkurrenter. Lenke til kommentar
_troffen_ Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Takk for tips. Ser dog ikke ut til at disse spillene gir meg lov til å spille mot spesifikke konkurrenter. I Quiz Battle velger du hvem du vil utfordre, og må skrive inn brukernavnet deres. Dvs. du spiller mot vennene dine som du har fått brukernavnet til, ikke mot tilfeldig ukjente :-) Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Hvis ikke kan du prøve "quizkampen" som er på norsk. Der kan man logge inn med Facebook og utfordre venner. Fungerer på både iOS og Android Startet å spille det for 2 uker siden nå, da var det litt få spørsmål. Men siden spørsmålsdatabasen baserer seg på at brukere sender inn spørsmål (spørsmål må bli godkjent før de blir tatt med i appen) så øker det hver eneste dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå