Swampen Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Trenger alvorlig hjelp! kjører både ME og win2k... har nettop kjøpt meg office2000 men d klikker hver j*** gang jeg prøver å kjøre d. Her er feilmeldingen jeg får: "winword.exe has generated errors and will be closed by windows. You will need to restart the program." noen som kan hjelpe meg ? _________________ Bare en vanlig P4 nerd som digger cs!!!! _________________ P4 1300mhz, 384 mb rdram, 60 gb, gf2ddr GTS, [ Denne Melding var redigert av: Swampen på 2002-02-13 17:37 ] Lenke til kommentar
JSS Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Er plaget av samme problemet, men har ingen løsning Lenke til kommentar
BBC Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Klikker det i begge OS? Prøvd reparering/reinnstallering av Office? Lenke til kommentar
Woa Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Har du skriver? Det kan være problemer mellom Office og driveren til skriveren din Lenke til kommentar
EspenFaale Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Quote: On 2002-02-13 17:36, Swampen skrev:Trenger alvorlig hjelp!kjører både ME og win2k... har nettop kjøpt meg office2000 men d klikker hver j*** gang jeg prøver å kjøre d. Her er feilmeldingen jeg får:"winword.exe has generated errors and will be closed by windows. You will need to restart the program." noen som kan hjelpe meg ? Jeg hadde faktisk samme problem for en stund tilbake og strevde også litt med å finne hva som var feil. Det viser seg at det faktisk er mye som kan forårsake nettopp denne feilen - det som gjorde det hos meg var (tro det eller ei) en konflikt mellom Norton Antivirus og Adobe Acrobat 5. Om du går til http://groups.google.com/advanced_group_search og søker på "winword.exe has generated errors and will be closed by windows" (bruk "with the exact phrase") vil du få opp et utall mulige løsningsforslag - det ville overraske meg om ikke noen av de vil kunne hjelpe deg. Lykke til :smile: -- mvh Espen Faale Lenke til kommentar
Swampen Skrevet 13. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2002 Tusen takk for hjelpen... det som hjalp var og delete en fil som het "normal.dot" og at jeg la inn en ny printer som ikke var i nettverk. Utrolig stilig at det er så mange hyggelige folk her på forumet som hjelper deg med allslags... igjen, tusen takk!! _________________ Bare en vanlig P4 nerd som digger cs!!!! [ Denne Melding var redigert av: Swampen på 2002-02-13 19:15 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå