Gå til innhold

seriøst forbanna!

Swampen

Anbefalte innlegg

Trenger alvorlig hjelp!

kjører både ME og win2k... har nettop kjøpt meg office2000 men d klikker hver j*** gang jeg prøver å kjøre d.

Her er feilmeldingen jeg får:

"winword.exe has generated errors and will be closed by windows. You will need to restart the program."

noen som kan hjelpe meg ?

Bare en vanlig P4 nerd som digger cs!!!!

P4 1300mhz, 384 mb rdram, 60 gb, gf2ddr GTS,

[ Denne Melding var redigert av: Swampen på 2002-02-13 17:37 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-02-13 17:36, Swampen skrev:

Trenger alvorlig hjelp!

kjører både ME og win2k... har nettop kjøpt meg office2000 men d klikker hver j*** gang jeg prøver å kjøre d.

Her er feilmeldingen jeg får:

"winword.exe has generated errors and will be closed by windows. You will need to restart the program."

noen som kan hjelpe meg ?

Jeg hadde faktisk samme problem for en stund tilbake og strevde også litt med å finne hva som var feil. Det viser seg at det faktisk er mye som kan forårsake nettopp denne feilen - det som gjorde det hos meg var (tro det eller ei) en konflikt mellom Norton Antivirus og Adobe Acrobat 5.

Om du går til http://groups.google.com/advanced_group_search og søker på "winword.exe has generated errors and will be closed by windows" (bruk "with the exact phrase") vil du få opp et utall mulige løsningsforslag - det ville overraske meg om ikke noen av de vil kunne hjelpe deg.

Lykke til :smile:

--

mvh

Espen Faale

Lenke til kommentar

Tusen takk for hjelpen... det som hjalp var og delete en fil som het "normal.dot" og at jeg la inn en ny printer som ikke var i nettverk.

Utrolig stilig at det er så mange hyggelige folk her på forumet som hjelper deg med allslags... igjen, tusen takk!!

Bare en vanlig P4 nerd som digger cs!!!!

[ Denne Melding var redigert av: Swampen på 2002-02-13 19:15 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...