Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Magekrampe/smerte i 2mnd

santacreed

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en gutt på 14 år, og de siste 2 månedene har jeg slitet litt med magesmerter. Det kommer aldri på skolen, men oftest litt senere ut på kvelden, og ofte når jeg legger hodet på puten. Jeg kan ligge i senga i 1-3 timer uten å få sove. Jeg kastet først opp for 2 måneder siden, og var dårlig i 4-5 dager og dro til legen. Jeg tok en blodprøve, og hun kjente på magen min og hun sa bare, ikke spis maten så fort. Jeg spiser normalt, men det kommer uansett. Jeg er ikke så sikker på om det er gass eller hva det er. Så jeg lurer på hva dette er? Jeg stresser ikke og har ikke noen bekymringer på skolen eller lignende, livet er herlig untatt dette. Er det noe jeg bør gjøre? kjøpe på apoteket eller noe sånt, fordi jeg begynner å bli lei av dette. Smertene er ikke så store, men nok til at jeg sliter med å sovne en liten stund, men når jeg først sover så vokner jeg ikke før neste dag.

Takk på forhånd :))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tok en vanlig blodp for å se om jeg hadde virus i kroppe. jeg har spist samme kost hele livet. det føles som at melk hjelper magen. Spiser bare kneipbrød, kanskje jeg bør begynne med brunt brød?

Og nei. har vært småkvalm et pr ganger, men ikke oppkast, og avføring er normal

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...