Gå til innhold

Fjrenkontroll til R/C bil virker ikke. HJELP!

Heika98

Anbefalte innlegg

Jeg var så heldig for et par år siden at jeg for en av de off-road RC bilene som går i 60 Km/h. Veldig morro å leke med. Men, nå har keg vært så uheldig at fjernkontrollen ikke virker. Først trodde jeg problemet var batterisøl som hadde eiret (irr). Så jeg vasket det vekk så godt jeg kunne med elektronikkrens i håp om at den skulle virke igjen. Men nei. Kan det være kabelfeil eller noe sånt. Vær så snill, trenger hjelp.

PS: eventuelt kan jeg kjøpe ny, men trenger hjelp til å finne en. Men vil helst fikse den gamle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Det kan være dårlig kontakt eller brente ledninger f.eks. Vis du skrur den fra hverandre og ser litt nøye på ledningene så kanskje du finner feilen! :)

Tja, tror ikke det er dårlig/brente komtakter/ledninger. Jeg begynnte å skru den opp men skrudde den ikke helt opp fordi det var en bitte liten skrue jeg ikke hadde skrujern som passet til. Så da jeg skrdde den i sammen og slo på brytern virka den bare. Enkelte ting fikser bare seg selv. Mon tro om det er noen der oppe som hjalp meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...