asad Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 jeg så netopp på noen tegnefilmer fra www.romp.com , og jeg lurer på hva av utstyr og programmvare jeg trenger for å lage noe slikt. Hvor tidskrevende er det? Noen som har erfaring? det virker innmari kult Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Det er ikke veldig tidskrevende, eller foresten, jo. Macromedia Shockwave Flash MX 2004[/code] Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 jeg så netopp på noen tegnefilmer fra www.romp.com , og jeg lurer på hva av utstyr og programmvare jeg trenger for å lage noe slikt. Hvor tidskrevende er det? Noen som har erfaring? det virker innmari kult Du kan bruke Macromedia Flash MX 2004 eller vanlig Flash MX. Demoen får du her . For mer info besøk Flash MX sine hjemmesider. Vil du ha en tutorial, prøv denne linken. Lenke til kommentar
asad Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 Det er ikke veldig tidskrevende, eller foresten, jo. Macromedia Shockwave Flash MX 2004[/code] har du erfaring med det? Lenke til kommentar
asad Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 man trenger vel et sånn tegnebrett? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 man trenger vel et sånn tegnebrett? nei, man tegner med musa... virker som et slags grafikkredigeringsprogram... bare at du kan lage videor og websider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå