Gå til innhold

Nettside for bildedeling

Anbefalte innlegg

Hei,

var på ferie i mellom-amerika med 15 andre.

Vi ønsker nå å dele bildene med hverandre, kan dere nevne en bra nettside for å dele bildene?

Funksjoner som ønskes:

-mulighet for å se thumbnail, før nedlastning (altså ingen dropbox)

-16* 1 gb = ca 16 gb med plass

-ha forskjellige mapper

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Facebook egner seg til slik deling.

Det er bare å lage et album for en bestemt gruppe av personer, så er det bare disse som får se bildene.... Mulig dog, at antall Gb med plass begrenses - akkurat det har jeg ikke satt meg inn i. Vet bare at hver bildefil er begrenset til 5mb....

Har selv noen slike definerte grupper for bl.a. felles utveksling av feriebilder o.a., funker iallfall i vår noe mindre målestokk....

Lenke til kommentar

men det ser ut som kun jeg har tillatelse til å laste opp?

Beklager, selvfølgelig, det tenkte jeg ikke på at du kanksje var interessert i. Såvidt jeg vet tror jeg ikke det er en mulighet. Ble litt nysgjerrig på det selv, så fyrte av en epost til Imgur for å høre, og om de evt. planlegger å legge til det i fremtiden. Kan skrive svaret her når jeg får det :)

Endret av Occi
Lenke til kommentar

Beklager, selvfølgelig, det tenkte jeg ikke på at du kanksje var interessert i. Såvidt jeg vet tror jeg ikke det er en mulighet. Ble litt nysgjerrig på det selv, så fyrte av en epost til Imgur for å høre, og om de evt. planlegger å legge til det i fremtiden. Kan skrive svaret her når jeg får det :)

den er grei :)

jeg vurderer nå å bruke dropbox til å dele bildene, når nye bilder blir lagt til laster jeg bare de opp til Imgur eller no lignende slik at de andre kan se preview.

Lenke til kommentar

Kan være lurt å vente på svar fra Imgur, så du ikke potensielt kaster bort pengene på Premium. Er det ikke godtatt er det jo en viss risiko for at dere kan bli banned for å logge på med veldig mange forskjellige IPer på kort tid eller lignende. Vil tro det går bra, men det får vi sikkert svar på snart :)

Lenke til kommentar

One.com har denne muligheten. Ikke gratis selvfølglig. Her kan du lage gallerier/album og invitere brukere som logger seg inn og lager egne passord. Du kan også velge om brukerne skal få laste opp bilder. Bruker dette ofte når jeg har tatt bilder ved ulike anledninger som jeg ønsker å dele med andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...