smort1 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 S(p)eilet! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Stilig Svein ! Rart med oss, laster opp bilder i samme sekund..ikke første gang det skjer Er det like vårlig i Molde som her nede ? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Stilig Svein ! Rart med oss, laster opp bilder i samme sekund..ikke første gang det skjer :hm:Er det like vårlig i Molde som her nede ? Takker, Terje! Ja, jeg også har lagt merke til d.s. Vi har vel kanskje litt lik "dagsrytme"... Mht. våren, så lar den vente på seg her i gården... Hvis du vil, så kan du følge min dokumentasjon i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1497307 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Et fint bilde Svein I dag endelig en flott vinterdag med ophold og sol Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Et fint bilde Svein I dag endelig en flott vinterdag med ophold og sol Takker, Leif! Flott dehh! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Et fint bilde Svein I dag endelig en flott vinterdag med ophold og sol Takker, Leif! Flott dehh! Yeh man ! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 I dag tilbake til vintern men lit ophold til og fra og er melt sol i helga så bare at x fingrerne Ha en fin dag hr Mortensen med hilsen hr Olsson Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 I dag tilbake til vintern men lit ophold til og fra og er melt sol i helga så bare at x fingrerne Ha en fin dag hr Mortensen med hilsen hr Olsson Her har vi fått sol fra nesten skyfri himmel idag. Kaldt er det dog, med -4°C i morges! Ha en fin, og forhåpentligvis mindre vinterlig dag, og helg! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Her har vi fått sol fra nesten skyfri himmel idag. Kaldt er det dog, med -4°C i morges! Ha en fin, og forhåpentligvis mindre vinterlig dag, og helg! Høres flott ut med sol og skyfri himmel og slikt vær her å i dag og å en kæmpeflott kveld Ha du å en fin helg med førhåpenligvis flott vær som jeg håper på her Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Her har vi fått sol fra nesten skyfri himmel idag. Kaldt er det dog, med -4°C i morges! Ha en fin, og forhåpentligvis mindre vinterlig dag, og helg! Høres flott ut med sol og skyfri himmel og slikt vær her å i dag og å en kæmpeflott kveld Ha du å en fin helg med førhåpenligvis flott vær som jeg håper på her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg