Gå til innhold

S(p)eilet!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stilig Svein ! :) Rart med oss, laster opp bilder i samme sekund..ikke første gang det skjer :hm:Er det like vårlig i Molde som her nede ?

Takker, Terje! :)

Ja, jeg også har lagt merke til d.s. Vi har vel kanskje litt lik "dagsrytme"... ;)

Mht. våren, så lar den vente på seg her i gården... Hvis du vil, så kan du følge min dokumentasjon i denne tråden:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1497307 :)

Lenke til kommentar

I dag tilbake til vintern men lit ophold til og fra :) og er melt sol i helga så bare at x fingrerne :hmm: Ha en fin dag hr Mortensen med hilsen hr Olsson :)

Her har vi fått sol fra nesten skyfri himmel idag. Kaldt er det dog, med -4°C i morges! Ha en fin, og forhåpentligvis mindre vinterlig dag, og helg! ;)

Lenke til kommentar

Her har vi fått sol fra nesten skyfri himmel idag. Kaldt er det dog, med -4°C i morges! Ha en fin, og forhåpentligvis mindre vinterlig dag, og helg! ;)

Høres flott ut med sol og skyfri himmel og slikt vær her å i dag og å en kæmpeflott kveld :) Ha du å en fin helg med førhåpenligvis flott vær som jeg håper på her :)

Lenke til kommentar
Høres flott ut med sol og skyfri himmel og slikt vær her å i dag og å en kæmpeflott kveld :) Ha du å en fin helg med førhåpenligvis flott vær som jeg håper på her :)

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...