joakimb Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Hei. Jeg trenger en knøttliten kasse som kun skal inneholde et hk,8 GB ram, en ok cpu til spill, en ssd, en tilstrekkelig strømforsyning, og et gtx670 eller hd7970. De fleste delene er jo greie, men jeg er usikker på hvor lite jeg kan få det og samtidig ha plass til skjermkortet. Noen forslag? Pris og forventet temperatur bør jo ikke være alt for høye, men størrelsen er det viktigeste. Noen forslag? Edit: Ja, jeg trenger åltså alle delene, ikke bare kassa. Endret 4. april 2013 av joakimb Lenke til kommentar
cronbach alpha Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Har du noen ca dimmensjoner ? Høyde * Dybde * Lengde? Skjermkortene du nevner her er grei størrelse på. Lenke til kommentar
joakimb Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Har ingen spesifikke krav, bare så lite som mulig uten at jeg må kappe av skjermkortet... Lenke til kommentar
fflex Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Mitt forslag fra dustinhome.no. Har valgt refereransekjøler på GTX 670 for å få den varme luften mest mulig ut av kabinettet. Du får plass til heavy grafikkort i Sugo kassene. http://www.youtube.com/watch?v=fJduKkXOy3w Endret 4. april 2013 av fflex Lenke til kommentar
cronbach alpha Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Ser ut som et greit alternativ ut fra kravene dine:) Lenke til kommentar
joakimb Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Sugoen ser bra ut. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Jeg har kabinettet selv, og kan anbefale det. Det er god lufting i forhold til størrelsen. Lenke til kommentar
torfinns Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Jeg bygde et oppsett til en bekjent etter denne handlelisten. Kabinettet skal også romme 7970 samt store luftkjølere til CPU. De to medfølgende viftene i kabinettet var overraskende stille, faktisk var det så mye forskjell mot corsairs hydro80 vifter at sistnevntes vifter ble byttet ut. Endret 4. april 2013 av torfinns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå