avp Skrevet 4. april 2013 Rapporter Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Hei! Jeg har et armbånd som jeg gjerne vil gravere inn tekst. Jeg har prøvd å lete etter noen steder som kan gravere smykker til en rimelig pris, men har til nå ikke funnet et sted som graverer dine egne smykker i det hele tatt. Det finnes butikker som selger smykker MED gravering, men er ikke det jeg leter etter.. Er det noen som vet om et sted i oslo der jeg kan gravere et armbånd? Tusen takk for svar! Endret 6. april 2013 av avp Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 4. april 2013 Rapporter Del Skrevet 4. april 2013 De fleste gullsmeder selger bare fra store grosister og har ikke eget verksted. Ringer sendes bort for maskingravering. Norman Kirkeli AS hadde verksted i kjelleren i Strandgaten 77 i Bergen. Ser at de har flyttet. Se her. Kanskje de har verksted en annen plass. De var i hvertfall superflink og graverte, modifiserte ringer og gull. Fant denne artikkelen i BT. Overlater videre detektivarbeid til andre. Lenke til kommentar
avp Skrevet 6. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2013 De fleste gullsmeder selger bare fra store grosister og har ikke eget verksted. Ringer sendes bort for maskingravering. Norman Kirkeli AS hadde verksted i kjelleren i Strandgaten 77 i Bergen. Ser at de har flyttet. Se her. Kanskje de har verksted en annen plass. De var i hvertfall superflink og graverte, modifiserte ringer og gull. Fant denne artikkelen i BT. Overlater videre detektivarbeid til andre. Tusen takk! Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 30. september 2013 Rapporter Del Skrevet 30. september 2013 Noen som vet noe mer om Kirkeli? Er han operativ? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 30. september 2013 Rapporter Del Skrevet 30. september 2013 Marihønen gullsmie har eget verksted. 1 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 1. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2013 Marihønen gullsmie har eget verksted. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå