V. Haugen Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Forumbrukerne diskuterer lønn i IT-bransjen og kjøp av spill-PC, samt knipser bilder av våren.Forum: Se hva vi fant i forumet Lenke til kommentar
Populært innlegg moby_duck Skrevet 4. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 4. april 2013 Dette kan være en bra ukentlig greie. Skjer mye interessant på forumet 10 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Nest største? Finnes det et større forum i norge enn Diskusjon.no? 4 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Kom igjen nå, kva for eit forum er det største? Kvinneguiden? 4 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Gode greier! Flere interessante tråder her. johanf: vg sitt er vel større. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Nest største? Finnes det et større forum i norge enn Diskusjon.no? VG Debatt vgd.no KG er større enn Diskusjon hvis man ser på aktivitet og ikke registrerte brukere. De har 50,000 medlemmer og 11 mill innlegg, mens Diskusjon har 260,000 medlemmer og 20 mill innlegg. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 hehe - okay... takk for svar. Jeg henger ikke på vgd og det lille jeg har sett sier meg at det er en ganske primitiv/dårlig løsning, men det funker tydeligvis for veldig mange. 2 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 VG Debatt vgd.no KG er større enn Diskusjon hvis man ser på aktivitet og ikke registrerte brukere. De har 50,000 medlemmer og 11 mill innlegg, mens Diskusjon har 260,000 medlemmer og 20 mill innlegg. Som sagt tidligere av en annen bruker (husker ikke navnet) så blir jo ikke Diskusjon brukt som dagbok til 260k brukere 3 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 hehe - okay... takk for svar. Jeg henger ikke på vgd og det lille jeg har sett sier meg at det er en ganske primitiv/dårlig løsning, men det funker tydeligvis for veldig mange. Seier ikkje det noko om brukarane der? Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Nest største? Finnes det et større forum i norge enn Diskusjon.no? Kvinneguiden.no Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Nei, det er VG sitt som er større, KG er som sagt mindre regnet i antall brukere. Lenke til kommentar
oleoleole Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Nest største? Finnes det et større forum i norge enn Diskusjon.no?VG Debattvgd.noKG er større enn Diskusjon hvis man ser på aktivitet og ikke registrerte brukere. De har 50,000 medlemmer og 11 mill innlegg, mens Diskusjon har 260,000 medlemmer og 20 mill innlegg. Klart det er mer aktivitet på kvinneguiden, det er jo de som snakker høl i huet på oss ;] 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Størst eller ikke, Diskusjon.no er utvilsomt det beste Brukt VGD en gang og aldri mer. Kvinneguiden vil jeg ikke nærme meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå