ostenxx Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Hei der. Da var nettopp min Honda CR-V 1997 ferdig på service. Nye drivknuter på passasjersiden foran, nye stabstagforinger, tennplugger, luftfilter, bensinfilter, bremseklosser og utbedring av defekt ABS -sensor har blitt utført i omganger siden EU - kontrollen i januar i år. Mekanikeren ble nå på siste service gjort oppmerksom på en dunkelyd jeg har hørt fra hjulopphenget etter utbedring av stabstag i januar (EU - kontroll). Han mente dette var slark i v.støtfanger og at det var unødvendig å skifte denne nå, så sant det ikke plaget meg nevneverdig. Men spørsmålet mitt er hva som mest sannsynlig forårsaker en slik lyd i støtdempingen? Er det defekt støtdemper, defekt fjær eller kan det være andre feil? Jeg vurderer å gjøre utbedring av dette selv på sikt, men trenger en pekepinn på hvordan dette bør diagnostiseres. Lyden kommer f.eks. når jeg kjører over et forhøyet kumlokk, vaskebrett osv. Endret 4. april 2013 av ostenxx Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Sjekk ut Honda CR-V Norge: https://www.facebook.com/hondacrvnorge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå