kremt Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Kanskje ikkje du, men det finnes faktisk folk som gjør mere enn å skrive her på forumet og spiller et par spill Er man entusiast fordi man kaster bort penger på noe man ikke trenger? Det må være lov å si ifra når det helt åpenbart er totalt bortkastet. For meg er en entuasiast en person som bruker mye tid og ressurser på modding, vannkjøling, generell skruing og forbedring av PC. Og skal vi være litt seriøse, når i løpet av de nærmeste 2 årene vil man noensinne få bruk for i nærheten av 64 gb ram? Man skal hvertfall ha ganske spesielle bruksmønster og interesser da. Lenke til kommentar
Albatraum Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Er det noe vits å kjøpe 3970x nå? Har ikke Intel planer om å slippe 3980x i Q2? Edit: nvm. Endret 5. april 2013 av Albatraum Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Er man entusiast fordi man kaster bort penger på noe man ikke trenger? Det må være lov å si ifra når det helt åpenbart er totalt bortkastet. For meg er en entuasiast en person som bruker mye tid og ressurser på modding, vannkjøling, generell skruing og forbedring av PC. Og skal vi være litt seriøse, når i løpet av de nærmeste 2 årene vil man noensinne få bruk for i nærheten av 64 gb ram? Man skal hvertfall ha ganske spesielle bruksmønster og interesser da. Jeg vil si man er entusiast når man vet mye om temaet, vet at det ikke er smart eller lønnsomt å ha det, men selv om man har all kunnskap som tilsier at du ikke har bruk for det, fremdeles VIL ha det. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 TS utviste vel ikke akkurat stor kunnskap om temaet når har startet denne tråden. Uansett, kult at noen kjøper topp PC-er. Lenke til kommentar
User400 Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 (endret) Endret 15. april 2013 av User400 1 Lenke til kommentar
User400 Skrevet 15. april 2013 Forfatter Del Skrevet 15. april 2013 (endret) 64 gb ram er waste of money. Trenger aldri mer enn 8 her er hva disse skal brukes til og du kan sitte med dine 8 gb og gråte Endret 15. april 2013 av User400 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Damn Fortsatt ikke noe jeg har bruk for. Hadde heller tatt f.eks 4 stk Intel 335 - 180 gb - RAID0. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå