1BlueAnd1White Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Hvis de pc-ene yter ca likt så er det jo mye bedre å kjøpe den for 5500 og den skjermen til 1000kr Lenke til kommentar
cyvey Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Kan godt hende at den PC-en yter litt bedre. Det vet jeg ikke, og det kommer jeg ikke til å krangle på. Men nå er det også en liten verdi i å få komponenter direkte fra et ordentlig firma med reklamasjonsrett. I tillegg har du faktumet at PC-en er brukt i 2 år og at komponenter har begrenset levetid. Selv vil jeg ha et veldig godt tilbud før jeg velger brukt framfor nytt. Fordi hvem får skylda om strømforsyningen ryker om et år og kortslutter kretsen på hovedkortet og gjør samtlige komponenter defekte? Stol på meg, det blir et jævla styr å ta kontakt med selger igjen som så må ta kontakt med butikken som sikkert finner på en unnskyldning om at han som kjøpte komponentene må også være han som returnerer dem osv osv... Tja oppgradering blir det jo uansett og da skal hk,skjermkortene,prosessoren byttes ut. Hvis de pc-ene yter ca likt så er det jo mye bedre å kjøpe den for 5500 og den skjermen til 1000kr Akkurat! Lenke til kommentar
cyvey Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Men er det noen trådløse nettverkskort og anbefale? Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 TS opplyser at han har sjekket prisen på dette monsteret og den selges for 5700kr. http://www.hardware....d/annonse/28888 Også kjøper han heller vraket han linker i denne tråden til 5500kr. Den er nå til 4000 kr... Lenke til kommentar
otl Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Den begynner å bli såpass rimelig at jeg kunne vurdert den selv. Til og med i kjøre rekkevidde Endret 5. april 2013 av otl Lenke til kommentar
cyvey Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Den begynner å bli såpass rimelig at jeg kunne vurdert den selv. Til og med i kjøre rekkevidde Den data maskinen koster 5700, det stod 4000 som er sykt billig. Derfor jeg ringte på den! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 5700 er sykt billig for den. Det går ann å prute og da serru, men du var kanskje ikke klar over det. Lenke til kommentar
cyvey Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 5700 er sykt billig for den. Det går ann å prute og da serru, men du var kanskje ikke klar over det. Var ikke aktuelt for han det, snakket om at han var billigst av alle på alle nettsider og igjen den er jo overklokket... Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) hvor går dette egentlig? ser ut som om det har blitt en diskusjon mellom TS+noen og noen andre Endret 5. april 2013 av 1BlueAnd1White Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Man får vel knapt kjøpt skjermkort som ikke er fabrikkoverklokket lenger så jeg ser ikke helt hvor du vil hen. Du har ingen garanti for at den andre haugen du kjøpte ikke har vært overklokket heller. Lenke til kommentar
cyvey Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 hvor går dette egentlig? ser ut som om det har blitt en diskusjon mellom TS+noen og noen andre Blitt mere det nå ja Forresten pcen er bestilt og sendt håper og få den på mandag/tirsdag. Mer info kommer! Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Forresten pcen er bestilt og sendt håper og få den på mandag/tirsdag. Mer info kommer! 1 Lenke til kommentar
And3rz Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Blitt mere det nå ja Forresten pcen er bestilt og sendt håper og få den på mandag/tirsdag. Mer info kommer! Orker ikke å lese igjennom alt, hvilken PC endte du opp med? Gratulerer forresten! Lenke til kommentar
cyvey Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Orker ikke å lese igjennom alt, hvilken PC endte du opp med? Gratulerer forresten! Takk den har følgende specs:CPU: AMD Phenom II X6 1075T CPU kjøler: Corsair H50 vannkjøler RAM: 8GB Corsair Dominator GT 1866MHz Hovedkort: ASUS Republic of Gamers Crosshair IV Extreme Grafikkort: 2stk XFX Radeon HD 6950 2GB i CrossfireX Strømmforsyner: Chieftec Nitro series 1200W Kabinett: Cooler Master HAF 932 Full tower Følger med en 21.5 skjerm og bare 5500! Lenke til kommentar
And3rz Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Takk den har følgende specs: CPU: AMD Phenom II X6 1075T CPU kjøler: Corsair H50 vannkjøler RAM: 8GB Corsair Dominator GT 1866MHz Hovedkort: ASUS Republic of Gamers Crosshair IV Extreme Grafikkort: 2stk XFX Radeon HD 6950 2GB i CrossfireX Strømmforsyner: Chieftec Nitro series 1200W Kabinett: Cooler Master HAF 932 Full tower Følger med en 21.5 skjerm og bare 5500! Wow, virker som et bra kjøp hvis alt er i god stand! Den blir nok brukbar til det meste. Lenke til kommentar
cyvey Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Wow, virker som et bra kjøp hvis alt er i god stand! Den blir nok brukbar til det meste. Drar alt og da er jo jeg fornøyd Men blir oppgradering med en gang den begynner og slite! Lenke til kommentar
And3rz Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Drar alt og da er jo jeg fornøyd Men blir oppgradering med en gang den begynner og slite! Høres bra ut. Har du fått den allerede? Lenke til kommentar
cyvey Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Høres bra ut. Har du fått den allerede? Forventes på Mandag/Tirsdag mer info med benchmarks også videre kommer da! Lenke til kommentar
cyvey Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Da har jeg fått Melding om at pakken er ankommet. så på mandag er den i hus! Lenke til kommentar
cyvey Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 Da er pcen ankommet skriver fra den nå! Forresten hvordan funker crossfire X? Slår den andre Gpuen seg inn etterhvert? eller sammarbeider de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå