Gå til innhold

Ny pc brukt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

poenget mitt var at han ikke trengte oppgraderingspakke. Skjønner du norske eller?

Er han som skal kjøpe, ikke du. Eller har du bestemt for han, hva han skal gjøre?

Min i5 750 knuser jo den cpu'n der når det kommer til spill

Lenke til kommentar

Er han som skal kjøpe, ikke du. Eller har du bestemt for han, hva han skal gjøre?

Men han har vell litt rett og. 2k på hovedkort og 1.6k på prosessor, er ikke vits med en gang det. Det viktige er jo at den funker til spill, men må jeg under medium på battlefield 4 når det kommer ut blir det upgrade!
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Min gamle i5 760 som jeg har liggende på bordet, klokket opp til 4,2 GHz gruser din igjen. ;)

Da blir det kjøp av denne da, så får jeg heller åpne en oppgraderings tråd når den begynner å henge etter!

Du må bare gjøre det. :)

Lenke til kommentar

knuser og knuser :p men det har ikke så mye si siden det er skjermkortet som som regel er flaskehalsen. Og som jeg sa i stad, selv om i5 er bedre så er ikke den på noen måte dårlig.
Lenke til kommentar

knuser og knuser :p men det har ikke så mye si siden det er skjermkortet som som regel er flaskehalsen. Og som jeg sa i stad, selv om i5 er bedre så er ikke den på noen måte dårlig.

Tja, men den i5'en her er gansk gammel da. Så hvis jeg skulle selge den så hadde det blitt for toppen ett par hundre kroner.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jepps. 7970 og i5 760 var en skikkelig bottleneck. i7 3930K og 2x 7970 må vell være pittelitt ettersom at man kan få tak i 3960-70X :wee:

Lenke til kommentar

Jepps. 7970 og i5 760 var en skikkelig bottleneck. i7 3930K og 2x 7970 må vell være pittelitt ettersom at man kan få tak i 3960-70X :wee:

Når det er tid for oppgradering så blir det vel to ASUS ROG Matrix 7970 platinum så....
Lenke til kommentar

Kan godt hende at den PC-en yter litt bedre. Det vet jeg ikke, og det kommer jeg ikke til å krangle på. Men nå er det også en liten verdi i å få komponenter direkte fra et ordentlig firma med reklamasjonsrett. I tillegg har du faktumet at PC-en er brukt i 2 år og at komponenter har begrenset levetid. Selv vil jeg ha et veldig godt tilbud før jeg velger brukt framfor nytt. Fordi hvem får skylda om strømforsyningen ryker om et år og kortslutter kretsen på hovedkortet og gjør samtlige komponenter defekte? Stol på meg, det blir et jævla styr å ta kontakt med selger igjen som så må ta kontakt med butikken som sikkert finner på en unnskyldning om at han som kjøpte komponentene må også være han som returnerer dem osv osv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...