Gå til innhold

Ny pc brukt


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

og folkens, intel er BEDRE ja, men amd er fortsatt bra nok. den blir ikke dårlig av at intel core i5 er bedre

 

Phennom X6 1050T er nok den beste AMD prosessoren synes jeg. 6 kjerner med skikkelig kraft. Han kan vell alltids gi den et lite dytt men da vil han nok få bruk for en skikkelig kjøler. Anbefaler Noctua D-14 med 2x SP Vifter, da blir det god kjøling.

 

Skrev jo at jeg vurderte og kjøpe nytt hk og prosessor

Hvorfor ikke kjøpe den brukte og bytte hk og sette inn intel prosessor?

 

Du trenger ikke nødvendigvis å bytte ut Phennom X6 1050T. Jeg ville investert i en kjøler hvis jeg var deg og gitt den et dytt. Den er 6-kjerners afterall som er en fordel men så er i5 still bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Har noen HDDer hjemme. Men ssd kommer så snart jeg får råd

 

Du klarer deg fint med en HDD i mellomtiden. Klarte jeg det i et halvt år så klarer du det. Grunnen min var vell at jeg ikke gadd å kjøpe en med det første, lol. :p

 

 

ja der var jo ikke det noe problem. mangler bare OS.

gå for den

 

Windows 8 er nok det beste valget ja. Å gå tilbake en "gen" ville jo vært dumt.

Lenke til kommentar

Phennom X6 1050T er nok den beste AMD prosessoren synes jeg. 6 kjerner med skikkelig kraft. Han kan vell alltids gi den et lite dytt men da vil han nok få bruk for en skikkelig kjøler. Anbefaler Noctua D-14 med 2x SP Vifter, da blir det god kjøling.

 

 

 

Du trenger ikke nødvendigvis å bytte ut Phennom X6 1050T. Jeg ville investert i en kjøler hvis jeg var deg og gitt den et dytt. Den er 6-kjerners afterall som er en fordel men så er i5 still bedre.

Er jo H50 allerede men blir nok H110 etterhvert, er vell den beste kjøleløsningen den eller?

Forresten er det noen gode nettverks kort å anbefale?

Lenke til kommentar

Hvor mye koster dette deg totalt?

Det blir vell rundt 6500 med OS

Du klarer deg fint med en HDD i mellomtiden. Klarte jeg det i et halvt år så klarer du det. Grunnen min var vell at jeg ikke gadd å kjøpe en med det første, lol. :p

 

 

 

 

Windows 8 er nok det beste valget ja. Å gå tilbake en "gen" ville jo vært dumt.

Liker ikke helt layouten på Windows 8. Men det var vell mulig å få den til å ligne og fungere likt som på Windows 7?

 

Hva skal du med det? Du har allerede ett integrert ett på hovedkortet ditt.

Mener trådløst da selvfølgelig!
Lenke til kommentar

Håper du ikke oppfordrer han nå... Strider mot reglene.

neida, vi bare hostet litt, kremt... kremt... :whistle:

 

5500 + OS + intel oppgradering. Den oppgraderingen koster ganske mye, så mye at det ikke er verdt å kjøpe den brukte pc'n.

det er en av de beste amd professorene, å kjøpe nytt hovedkort og alt det der bare for en liten oppgradering er ikke verdt det. den som følger med er meeeeer enn bra nok
Lenke til kommentar

neida, vi bare hostet litt, kremt... kremt... :whistle:

 

det er en av de beste amd professorene, å kjøpe nytt hovedkort og alt det der bare for en liten oppgradering er ikke verdt det. den som følger med er meeeeer enn bra nok

 

Som sagt så lønner det seg ikke å kjøpe den pc'n for og attpåtil kjøpe seg oppgraderings pakke. Greit at det er en brukbar pc, men der går grensen.

Lenke til kommentar

Som sagt så lønner det seg ikke å kjøpe den pc'n for og attpåtil kjøpe seg oppgraderings pakke. Greit at det er en brukbar pc, men der går grensen.

Da blir det ny vannkjøling visst det ikke kommer noen protester på H110 og ssd i senere tid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...