Gå til innhold

Ny pc brukt

Anbefalte innlegg

Hei! skal kjøpe meg ny pc og går for brukt hva synes dere om denne? Noe jeg evt burde oppgradere på den?

Spesifikasjoner:

CPU: AMD Phenom II X6 1075T

CPU kjøler: Corsair H50 vannkjøler

RAM: 8GB Corsair Dominator GT 1866MHz

Hovedkort: ASUS Republic of Gamers Crosshair IV Extreme

Grafikkort: 2stk XFX Radeon HD 6950 2GB i CrossfireX

Strømmforsyner: Chieftec Nitro series 1200W

Kabinett: Cooler Master HAF 932 Full tower

Endret av fazer98
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må kjøpe harddisk(er) og operativsystem i tillegg. Skjerm er heller ikke inkludert i prisen på 5500. Du ender nok opp med å betale rundt 9k totalt, og da ville jeg heller ha skaffet meg en ny PC med 3570k og 7970. Kan du bygge selv? I så fall kan jeg sette sammen en bra PC til 9k som vil gi bedre ytelse enn den der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Støtter moby her gitt. Kan du bygge selv så anbefaler jeg deg det. Om du ikke kan så følger det med plenty av bruksanvisninger som kan hjelpe deg på veien eller du kan bruke YouTube.

Lenke til kommentar

500kr for en hardisk, Tar bare windows 7 koden fra en gammel laptop

Dersom laptopen kom med Windows 7 (og dermed har en OEM versjon av Windows, som er låst til hovedkortet) vil ikke det fungere. Har laptopen en Retail-versjon av Windows derimot, fungerer det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Leser du litt over nevnes både hk og cpu. Men skjønner ikke hva han har fra før...

Håper han ikke mener å kjøpe den brukte for så å oppgradere den, for det er bortkastet

Endret av otl
Lenke til kommentar

Du må kjøpe harddisk(er) og operativsystem i tillegg. Skjerm er heller ikke inkludert i prisen på 5500. Du ender nok opp med å betale rundt 9k totalt, og da ville jeg heller ha skaffet meg en ny PC med 3570k og 7970. Kan du bygge selv? I så fall kan jeg sette sammen en bra PC til 9k som vil gi bedre ytelse enn den der.

hva snakker du om, du får bygd en bedre pc for 9k men da har han forsatt ikke skjerm. Du har ikke sjans til å bygge en bedre en for 5500 :p

Lenke til kommentar

Du kan ikke sette en Intel cpu på et amd hovedkort da serru. :wallbash:

Skrev jo at jeg vurderte og kjøpe nytt hk og prosessor

Leser du litt over nevnes både hk og cpu. Men skjønner ikke hva han har fra før...

Håper han ikke mener å kjøpe den brukte for så å oppgradere den, for det er bortkastet

Hvorfor ikke kjøpe den brukte og bytte hk og sette inn intel prosessor?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...