rvenes Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Etter at har spelt ferdig rundene, spelet skal "gå ut" i menyen så klikker det, og kjem ein blåskjerm lignende ting. På dvd'rom lydene høyres det ut som den restarter. Pc'n er ellers 100% stabil, og eg kan kjøyre bil så lenge eg vil, men når eg skal avslutte så hender det at den blåskjermer. Noken som veit kva som er feil? Lenke til kommentar
mr x Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 nå snakker du om det første spillet,eller... hvis det er det første spillet husker jeg at jeg fikk pro og spille det i win xp.. men etter jeg lastet ned patchen til spillet,gikk det bra.. men du kan jo prøve og søkte etter opptatering/patch... Lenke til kommentar
|Hitman Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Må nok si hva det står i bluescreenen, for at man skulle kunne finne det ut. Høres litt lydkort problemer ut ... |Hit Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 Problemet er at eg ser ikkje kva som står på bluescreenen. Jada, eg har skrudd av automatisk reboot, men det er berre firkanter og streker der. var innom forumet på www.rage3d.com og noken med samme problem der, så går ut i fra det er drivern! Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Trodde ikke spillet skulle slippes på PC før 26.09... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Løste problemet lett ved å gå tilbake til Cat 3.6 driverne. Lenke til kommentar
mr x Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 er sikkert demoen de snakker om.. er jo en demo ute nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå