powersound Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Hei! Har brukt VLC i en evighet snart, har vært flittig brukt! Men nå har jeg en haug av filmer der jeg har feil codec å noen av dem ønsker at jeg skal ha en web basert spiller... What to do? Endret 4. april 2013 av powersound Lenke til kommentar
myhken Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Jeg bruker K-lite Codec Pack Mega og den tar det meste. Eneste jeg vet om som den ikke har tatt er QuickTime Movie. Har brukt den på stuepcen i mange år nå, også på mine andre pcer. Og jeg ser mye på serier og filmer osv fra nett. Absolutt verdt å prøve. Fordelen er også at du kan bruke media avspilleren du foretrekker (MediaPlayer eller den som følger med f.eks) 1 Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Enig med myhken, jeg kjører også K-lite og har gjort det i noen år nå Har hendt jeg har hatt problemer med enkelte formater.. men da har det som regel hjulpet med i oppdatering av pakka En annen fin ting er at media player classic (som følger med i pakka) støtter direkte nedlastning av tekst filer Dette gjør vel muligens VLC også, men har ikke brukt det på mange år hehe Lenke til kommentar
powersound Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Dette fungerte dessverre ikke. Men synes det er litt rart at 10 filmer skal vises med grønn/blå piksler. Men får se om jeg finner andre filer. Å teste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå