Margaret Synnøve Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Jeg har hatt ett lignende problem før, da så det ut som facebook og wordpress hadde en script(?) feil, det stod kode øverst første gangen jeg trykte på facebook (andre gangen forsvant det) og wordpress dashboardet var bare rein tekst uten stil... Dette her ordna seg selv ( eller ved ccleaner scanning?) det har vært borte lenge nå, før det ble enda verre... Nå vil ikke facebook logge på en gang... Wordpress (.org) vil ikke logge på, vil ikke jobbe en gang før den går rett tilbake til innloggings side.. Jeg klarer fint og gå på vanlige sider og logge inn på pinterest og sånt noe... men innimellom får jeg opp at side ikke svarer. Hva er dette her for noe? Kan det på en eller annen måte ha skjedd når jeg fikk meg wordpress blogg? Har ikke hatt problemer før det nemlig. Men jeg forstår ikke hva det egentlig kan ha og si... det ligger vel hos webhotellet... Får ingen feilmeldinger eller noe.. Den bare søker litt og samme side blir stående. Har Explorer 10 og Windows 7 Jeg er helt grønn... og trenger hjelp! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Sørg for å tømme cache i IE: Tannhjulet -> sikkerhet (nummer 4 på menyen eller noe) -> slett nettleserloggen, huk av som bilde: og slett. Det kan hende du har fått noe tull på maskinen... Skjer dette med andre maskiner under samme tak som deg eller bare din maskin? Lenke til kommentar
Margaret Synnøve Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Gjort som du viste. Bare min maskin... Lenke til kommentar
Margaret Synnøve Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Testa mannen min sin pc for sikkerhets skyld, han har også samme nettleser.. Funker alt sammen, på imacen fungerer alt også flott. Bruker hovedsakelig imacen men denne pcen er så grei og sitte med i sofaen... Men nå fungerer ikke det jeg bruker til vanlig så det er utrolig kipt... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Last ned Malwarebytes Anti-Malware Free - kjør oppdatering rett etter installasjon av programmet (du får spørsmål om du vil gjøre det). utfør hurtigsøk. Etter søket er ferdig vil du få opp en logg. Lim inn loggen her mellom to: [ quote ] [ /quote ] (uten mellomrom mellom klammene) Lenke til kommentar
Margaret Synnøve Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Holder på og skanne nå.. Lenke til kommentar
Margaret Synnøve Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Malwarebytes Anti-Malware 1.70.0.1100 www.malwarebytes.org Databaseversjon: v2013.04.04.05 Windows 7 Service Pack 1 x64 NTFS Internet Explorer 10.0.9200.16521 Margaret Synnøve :: MARGARETSYNNØVE [administrator] 04.04.2013 19:18:47 mbam-log-2013-04-04 (19-18-47).txt Skanntype: Hurtigsøk Aktiverte skanningsinnstillinger: Minne | Oppstart | Register | Filsystem | Heuristikk/Ekstra | Heuristikk/Shuriken | PUP | PUM Deaktiverte skanninnstillinger: P2P Objekter skannet: 232400 Tid tilbakelagt: 5 minutt(er), 30 sekund(er) Minneprosesser oppdaget: 0 (Ingen skadelige objekter funnet) Minnemoduler oppdaget: 0 (Ingen skadelige objekter funnet) Registernøkler oppdaget: 0 (Ingen skadelige objekter funnet) Registerverdier oppdaget: 0 (Ingen skadelige objekter funnet) Registerfiler oppdaget: 0 (Ingen skadelige objekter funnet) Mapper oppdaget: 0 (Ingen skadelige objekter funnet) Filer oppdaget 0 (Ingen skadelige objekter funnet) (klar) Alt i orden ser det ut som... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Sjekk gjerne om du har noen Windows Oppdateringen tilgjenglig som du må installere. (Trykk på startknappen - skriv Windows Update i søktefeltet og åpne programmet). Har du prøvd med Kompatibilitetsvisning til Internet Explorer? Slik slår du på kompatibilitetsvisning Sjekk om Kompatibilitetsvisning-knappen vises på adresselinjen. (Hvis ikke du ser knappen, trenger du ikke aktivere kompatibilitetsvisning.) Trykk eller klikk Kompatibilitetsvisning-knappen for å vise nettstedet i kompatibilitetsvisning. Kilde: Bruke Kompatibilitetsvisning i Internet Explorer Du kan godt kjøre CCleaner igjen - men pass på, det vil slette nettleserloggen og alle sider du har besøkt via Internet Explorer og andre nettlesere. Endret 4. april 2013 av Gjest Lenke til kommentar
Margaret Synnøve Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Alt gjort, ingenting fungerer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå