Skdine Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Noen som har tips til mat med mye protein? Noe jeg kan ha med i matpakken? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Skyr Cottage cheese Nøtter Melk Kesam Kokte egg Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Er bare å ha på mye proteinrikt pålegg; røkt laks, makrell i tomat, ost, skinke, mager salami, peanøttsmør. Alternativt kan du ta med kyllingsalat eller lignende, eller cottage cheese med nøtter og en frukt? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Proteinshake kan være et alternativ, om du er nøye med resten av kostholdet ditt. Melk er også en fin og enkel kilde til proteiner. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Tunfisk <3 tunfisk i vann blandet med tacokrydder. Funker når som helst Lenke til kommentar
Skdine Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 Tunfisk <3 tunfisk i vann blandet med tacokrydder. Funker når som helst Er det det samme om man bruker tunfisk i vann eller olje? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Er det det samme om man bruker tunfisk i vann eller olje? Har ikke prøvd olje, men vann fungerer bra siden det ikke blir så tørt Lenke til kommentar
fervent Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Holder meg til tunfisk i vann, iom at jeg ikke vet hvordan kvaliteten på oljen er. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Billig protein og da. Tror det er ca 13-16 gram protein på en liten boks på 56G tunfisk. Koster omlag 2 kroner pr boks og så det er good deal Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Kylling Egg Proteinpulver Tunfisk Melk ^^^^ Det er vel de billigste proteinkildene. F.eks en proteinshake: en servering blandet med 0,5L lett-melk inneholder rundt 50G proteiner på ca. 400 kalorier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå