AnonymDiskusjon Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Har hatt store poser under øynene så lenge jeg kan huske, og det er ikke fordi jeg er gammel. Jeg er 21 år, mann, og det har egentlig ikke vært noe problem tidligere, da jeg alltid har gått med briller som på en måte har "skjult" posene, men med linser så er det svært synlig. Jeg sover mye, trener mye og er mye ute i friluft, så problemet ligger ikke der. Jeg har ikke prøvd kremer, men ærlig talt tviler jeg sterkt på at en krem kan stramme opp huden så mye. Kanskje tar jeg feil, så det er jo bare å anbefale en krem eller to? Legger ved et bilde jeg fant på nettet som viser området og sånn ca hvordan det ser ut. Anonym poster: da4ac830769a8b9906f60cfd10bf1203 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Spiser du riktig? Hvis du mener at du ''lever sunt'' og det derfor ikke skulle vært noen miljøforklaringer på det så ville jeg sett på slekten din.. Dette kan være arvelig og veldig lite å få gjort med bortsett fra å legge seg under kniven. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Allergi? Eksem? Stress? Røyking? Tett nese? Gnir du deg mye i øynene? Soler du deg mye? Er du veldig tynn? For noen er det rett og slett vanlig å ha slike. Det er som regel blodårer under huden. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Tja, nei, jeg kan ikke skryte på meg at jeg spiser sunt. Går i mye brus og chips. Når det kommer til middag osv, spiser jeg for det meste sunt. Mye kylling osv. Jeg bør kanskje kutte ned på inntaket av brus og chips da. Allergi? Nei. Eksem? Nei. Stress? Varierer vel litt som med de fleste andre. Røyking? Festrøyker..... jeg vet. Ikke døm meg. Tett nese? Plages litt med det, men har aldri problemer med å puste igjennom nesen. Gnir du deg mye i øynene? Nei. Soler du deg mye? Absolutt ikke. Burde jeg? Er du veldig tynn? Jeg ligger vel på normalen tenker jeg. 185cm med 77kg. Så nei. Så en krem vil ikke hjelpe? Tenker først og fremst på posene, og kanskje da stramme opp huden. Allikevel er det som sagt såpass med hud at jeg ikke tror en krem kan strekke ut alt. Jeg har ikke verken penger eller spesielt lyst til å legge meg under kniven. Anonym poster: da4ac830769a8b9906f60cfd10bf1203 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Prøv å kutte ut søtsakene ja, se om du ser en forbedring. Drikk masse vann, spis mye grønt, frukt, fisk, osv.. Du har sikkert hørt alt før Ellers, hvis du absolutt ikke ønsker å legge deg under kniven, så er det vel ikke så mye å gjøre uten å akseptere at du er sånn. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Hudleger sier som regel at kremer ikke funker fordi at alt som faktisk ville fungere må du ha resept på. Hadde de fungert ville de altså vært reseptbelagt. Det tar mange måneder å få time hos hudlege men det kunne jo være vært et forsøk om det plager deg såpass. Privat koster det et par lapper bare for konsultasjon og da vil de selvsagt velge den dyreste løsningen som er f.eks kosmetisk kirurgi. Men kirurgi kan være det eneste som fungerer her. Noen mennesker har rett og slett tynn hud under øynene og eventuelt mye blodårer der. Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Jeg er en forholdsvis sunn person med variert kosthold, gode daglige rutiner og jeg trener jevnlig, men har hatt mørke felt under øynene siden jeg var liten pjokk. Noen har rett og slett tynnere hud rundt øynene, og det er ikke så mye å gjøre med det i min erfaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå