joa Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Hei Jeg holder en del på med videoredigering fra VHS til PC men filene blir ikke større enn to GB. Er det en måte og omgåes dette på slik at filene blir ubegrenset store, gjerne 40 GB. Har hørt at NTSF skal være løsningen men er ikke sikker. Jeg bruker windows 2000 og fat32 filsystem. Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 NTFS er løsningen ja (om det er eneste løsning vet jeg ikke). Har selv jobbet med filer på langt over 20 GB på NTFS (bare som en personlig erfaring). Lenke til kommentar
joa Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 NTFS er løsningen ja (om det er eneste løsning vet jeg ikke).Har selv jobbet med filer på langt over 20 GB på NTFS (bare som en personlig erfaring). Tusen takk for svaret Da formaterer jeg harddisken til NTFS Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 NTFS er løsningen ja (om det er eneste løsning vet jeg ikke).Har selv jobbet med filer på langt over 20 GB på NTFS (bare som en personlig erfaring). Tusen takk for svaret Da formaterer jeg harddisken til NTFS Du må ikke formatere når du skal gå fra FAT32 til NTFS Du kan bruke et lite tool som heter 'convert' i command... Lenke til kommentar
joa Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 NTFS er løsningen ja (om det er eneste løsning vet jeg ikke).Har selv jobbet med filer på langt over 20 GB på NTFS (bare som en personlig erfaring). Tusen takk for svaret Da formaterer jeg harddisken til NTFS Du må ikke formatere når du skal gå fra FAT32 til NTFS Du kan bruke et lite tool som heter 'convert' i command... Hei Jeg var ikke sikker men det høres jo greit ut det med convert' i command Takk for opplysningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå