knut20 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Hei. Jeg skal kjøpe en smart TV uten WIFI kobling, men med mulighet for tilknytning av nettverkskabel. Problemet mitt er at jeg ikke har nettverksakabel der TV'n skal stå. Kan jeg kjøpe en trådløs repeater som kommuniserer med eksisterende trådløst nettverk for så å ta en nettverkskabel fra denne reapeatern inn i TV'n? Mvh Knut Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Ja det skal fungere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Du kan også bruke en home-plug, som denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=387710 Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Med en homeplug er du dog avhengig av samme kurs, stabil sådan, osv osv... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Man er vel ikke avhengig av samme kurs? Det funker nok best dersom man kjører mellom kurser som bruker de samme 2 fasene dersom du har 3-fas i huset, men det er vel ikke noe krav for at det skal fungere? For de som ikke har 3-fas bør det vel funke fint over hele huset, da det er samme ledere overalt. Jeg har testet hjemme, mellom forskjellige etasjer og kurser, og det virket fint. Sjekket riktignok ikke ytelsen. Endret 4. april 2013 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Hei. Jeg skal kjøpe en smart TV uten WIFI kobling, men med mulighet for tilknytning av nettverkskabel. Kommer an på merke, men en del TV-produsenter leverer WiFi-dongler som tilleggsutstyr. Det er nok den enkleste løsningen, men også kanskje den dyreste i forhold til de andre forslagene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå