Jann. Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Bruker: Jann Deltagernivå: Pingle Utstyr: Nikon D600, Vidvinkel 16-35mm. Utfordring: Å fange våren med vidvinkel av natur og annet. Hei, jeg ble litt forsinket med å lage en tråd siden jeg var i nord, og liten tid. Håper det går fint. Det blir pingle på meg denne gangen siden tiden ikke strekker til. Litt hektisk måned. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Ingen problem å være litt forsinket med tråden. 1 Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Bilde 1 - 3 April Gårdagens bilde minner ikke om vår akkurat.. 3-4 meter snø i hagen til min søster. Iso 320, 16mm, f/4, 1/1600 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Og snøen ble fint innrammet..... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Og jeg som trodde vi hadde det ille ... Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Og snøen ble fint innrammet..... takk, hehe ja måtte jo det Og jeg som trodde vi hadde det ille ... Dette er ikke i Trondheim da, men på helgeland, nærmere bestemt Mo. Endret 4. april 2013 av Jann. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Guri, her har det visst snødd. Ikke helt sykkelføre ser det ut til. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Jeg skal ikke klage på snødybden i Trondheim ser jeg. Fin stemning i det og den blå lampa stikker seg passelig fram. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Flott innrammet snø. Blir spennende å se videre bilder med godkameraet ditt. Håper du får vær til å ta noen bilder av overgang vinter- vår da Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Skal ikke klage over manglende vår ser jeg. Fint dokumentert. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 Bilde 1 - 8 April Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Snakk om kontraster mellom bilde 1 og 2! Veldig gode farger og skarphet på det siste, flott motiv. Tror kanskje jeg ville forsøkt å unngå skyggen bare. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 8. april - likte fargene spesielt godt.... Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 8. april - likte fargene spesielt godt.... Bra, bortsett fra skyggen til fotografen:-) Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Utrolig sprang mellom de to bildene, fine farger i det siste. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Flott bilde, men enig med Petteram. Skyggen ødelegger litt. Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Store kontraster ja. Enig vedr. skygge fra fotografen, ellers et knallbilde. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Litt av et spenn i værforhold mellom bilde 1 og 2! Interessant med såvidt mye tang i fjæresteinene. Her "tråler" de vekk omtrent alt... Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 Takk for kommentarene folkens. Både ris og ros setter en pris på. Men, denne festen for min del ble bare bajs. Trodde jeg skulle få tid til å ta bilder, men har ikke hatt sjangs. Får komme sterkere tilbake neste fest. Har sett gjennom alle festene og alle sammen er knallbra vil jeg si. Man har favoritter her og der selvsagt, uansett flotte fester. Jann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå