kentauren Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Trenger fornying av klær. Kan dere anbefale norske nettbutikker med god service? Lenke til kommentar
Harley FLHTCU Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) www.mc-klær.no eller www.mc-klar.no hvis din nettleser ikke takler æ. Disse aksepterer kun Paypal og ikke kreditkort, men er god på service. Endret 4. april 2013 av Harley FLHTCU Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 24mx.no / xlmoto.no er bra butikker. Samme eier, bare litt forskjellig fokus. Ypperlig service, også på reklamasjoner. Lenke til kommentar
kentauren Skrevet 14. april 2013 Forfatter Del Skrevet 14. april 2013 Takk for svar "Harley FLHTCU" og "Hachon" - ble jeg handlet full pakke hos www.mc-klær.no da disse hadde beskyttelse innebygget i klærne og ikke som tillegg i pris (noe som går igjen hos veldig mange nettbutikker) Hva er vitsen med å kjøpe en bukse som synes billig ex Lindstrand m camo bukse som koster 1490,- - men så er den uten beskytterne og de koster 500 i tillegg - da blir det ikke billig. Når det gjelder reklamasjoner....jeg mener selger de bra klær, så skal vel ikke ryktet gå på å være goe på reklamasjoner Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med mc-klær.no - kjapp og god service (veldig hjelpsomme og tålmodige når jeg stilte masse spørsmål om diverse) og varene kom raskt! Takk igjen for tips! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå