Leftie Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Heisann! Beklager om dette blir litt feil sted å spørre på, moderatorer får evt. flytte på tråden. Aller først: Jeg er ingen web-utvikler, men jeg har fått et rop om hjelp fra en kollega, som omhandler en nettside som benytter Google Maps sitt Javascript API. Noe av funksjonaliteten på denne sida brakk idet vi flytta over fra én hosting-leverandør til en annen. I utgangspunktet trenger jeg å fikse denne funksjonaliteten (tegning av stier på kartet, på bakgrunn av gpx-filer), men utfordringa ligger i at sida er basert på API versjon 2. Det er liten vits i å fikse den ovennevnte funksjonaliteten hvis den allikevel vil brekke (evt. være mulig å erstatte med innebygd funksjonalitet) i den nye API versjonen. Jeg har sittet og sett på koden, for å migrere websida til ny API versjon, men har kommet til kost/nytte grensa for tida jeg legger ned i å lære meg Google Maps APIene. Spørsmålet mitt er: Er det noen her inne, som kan tenke seg et oppdrag (betalt, selvfølgelig), som går ut på å konvertere den aktuelle web-applikasjonen fra Google Maps API versjon 2 til versjon 3? Eller kan dere tipse om utviklere som jeg kan kontakte? Nettsida er php-basert, bruker javascript APIet til Google Maps, og prater med en mysql-database i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå