Redaksjonen Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Sikkerhetsekspert går i strupen på Facebooks fremgangsmåte.– Facebook er ikke til å stole på Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Kan fjerne mine søk på min profil så facebook har rettet feil. Lenke til kommentar
Liquicity Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Stoler like mye på facebook som jeg stoler på stabile og lave bensinpriser. Likevel, dum, naiv og snartenkt som jeg er, legger jeg, trolig i likhet med mange andre, ut både det ene og andre... Good riddance to us all. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Stoler like mye på facebook som jeg stoler på stabile og lave bensinpriser. Likevel, dum, naiv og snartenkt som jeg er, legger jeg, trolig i likhet med mange andre, ut både det ene og andre... Good riddance to us all. Bare del det med venner og ikke offentlig så er den saken grei. http://www.datahjelperne.com/2013/02/er-du-ubevisst-offentlig-pa-facebook.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg