TMB Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Er det noen som vet hvor lang tid det tar fra bestått fagprøve til man får fagbrevet i posten? Glemte å spørre sensor om dette >_< Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Du får A4 kompetansebeviset ca 2-3 uker etter og A3 Fagbrevet får du noen dager etter samlingen som skjer ca 2 ganger i året alt etter hvor i landet du er. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Jeg har aldri hørt om noe samling...hvor får jeg info om det? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Og der fikk jeg svar, snakka netopp med en kamerat som fikk brev i posten med invitasjon til utdeling, hvis man ikke ville være med på det kunne man dra på fylkeshuset og hente det der. Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Varier fra fylke til fylke. Fikk mitt i posten. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Jeg har aldri hørt om noe samling...hvor får jeg info om det? Du får tilsendt invitasjon. Eventuelt kan du kontakte opplæringsnemda å høre tid den vil befinne seg. Jeg tror jeg ventet 4 - 5 måneder før jeg fikk mitt fagbrev. Du får det tidligere om du møter opp på samlingen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå