Borger___ Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Sitter å irriterer meg over at jeg ikke kan søke opp gamle meldinger på iphone.. Eller, går greit å søke, og finner meldingen med riktige søkeord MEN når jeg trykker på den så kommer jeg bare til siste melding fra denne personen.. mens den aktuelle smsen er laangt baak i rekken , så er jo helt håpløst å drive å bla i det uendelige... Noen som vet om en løsningen? Lenke til kommentar
Newton Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Tja, oppgradere til iOS 6, kanskje? På min iPhone funker søk i alle fall slik at jeg får opp den aktuelle meldingen, midt på skjermen i Meldinger. Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Kjører 6.1.3 Jeg fatter ikke hvorfor jeg på min relativt nye iphone 5 ikke får dette til. Mener det ikke funket på 4s´n min heller. Ser preview av meldinga i spotligh søket, trykker å blir videresendt til slutten av meldingstråden..:/ Uaktuelt å begynne å lete med å laste inn hundrevis av gamle meldinger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå