sogok Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Hei. Skal kjøpe digitalkamera, har falt litt for HP PhotoSmart 735. Men finner ingen skikkelige tester på det kameraet. Noen som har erfaring med det? Bildekvalitet? o.s.v. Eller noen tips om kameraer, er litt kresen på både kvalitet og pris.... Vennlig hilsen: Ole-Kristian de Voogd Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 En kan veldig ofte få svar på en del spm ved å bruke "søk" funksjonen. Et raskt lite søk på HP PhotoSmart 735, så kommer det opp noen poster som kan svare på noen av dine spm. Det som står i denne gir vel svar på en del av det du lurte på ihvertfall. Lykke til med valget av kamera, og ikke minst bruken av søkfunksjonen Lenke til kommentar
-M- Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Så et HP photosmart 735 på Elkjøp her om dagen, det virka veldig kompakt og for under 2200,- er det en ganske bra kjøp, og det bruker bare 2xAA batterier så kost på deg lader med 4x2000mAH (eller bedre) samtidig, sammen med et romslig minne-kort da hverken 16 eller 32MB vil holde skulle det bli et "Kodak Moment" uti skogen (Ja, jeg har kopiert dette fra en annen tråd ) I alle fall: Har fått i oppdrag å kjøpe et brukbart kamerat til maks 2500 kr, og jeg har merket meg dette HP-kameraet. I den forbindelse: Noen som vet prisen hos Elkjøp i øyeblikket? Jeg finner ikke kameraet (og pris) på elkjop.no... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå