Gå til innhold

Ang fagprøve som Dataelektroniker.

Kusa

Anbefalte innlegg

Hei, har no nokon spørsmål ang Fagprøve innen dataelektroniker faget..

Har no jobba snart 1 år i bank på IT-Avdeling. I desember er det fagprøve og eg vil begynne å øve litt allerede no. Kva slags oppgaver er det som er normalt å få? Trur det mest sannsynlig blir AD der eg skal legge inn personer med visse rettigheter osv osv.. Men er ikkje sikker. Derfor lurer eg på kva slags oppgave eg kan få og korleis ein førebur seg?

Jobbar til vanlig med vedlikehald av server parken vår, med oppdateringar, rapportering av feil og restarting av services som har stoppa opp. Altså mest innenfor server (vmware/vsphere). Eg har laga tanke image på skulen for lenge sida og skal fortsatt kunne dette dersom eg begynner og øve igjen..

Eg har gått Elektro VG1 - Data og elektronikk VG2 - Dataelektroniker VG3

Om du har nokon dokument fra da du tok fagprøve evt prøve og forklare meg med vedlegg osv kan du sende meg ein melding med epost adressa di så tar eg kontakt innen kort tid!

Ta gjerne kontakt her som innlegg osv eller send meg en melding på innboks. Kan evt sende eposter som blir sendt via melding.

Endret av Kusa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har også spørsmål om ingeniør / bachelor utdanning etter endt læretid. Som sagt har eg ikkje nokon som helst "allmenn utdannelse" altså fysikk, matte, norsk osv osv.. Lurer da på om noen er kjente innenfor dette? Vil vite om det er mulig å komme inn på Høgskulen i Østfold? Er det slik at eg må ta eit førskole år? Eller er det nokon andre tips? Vil ha ein skule som er ganske "oppdatert", lurer på om noen har erfaring med Y-veien også, da denne kan være av interesse. Også skuler med jobbtilbud etter endt skuletid er bare pluss.. Eg vil bli ein Data Ingeniør eller noko lignande!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...