Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NAJS...

dette kan bli mycket bra, men du skulle satt på en stor kraftig magnet under maskinen, og montert en på bordet (hvor den no enn skal stå), med polene mot hverandre, sånn at maskinen svever i løse luften

Kunne faktisk gått! Det er jo ingen harddisk i boksen så hvis ingen av de andre delene er overfølsom for magnetisme, kan den jo sveve.

Eneste minus er at det ser litt stygt ut med en 400Kg-magnet under maskinen.

Lenke til kommentar

Takker igjen for overveldende positiv respons, er egentlig litt fornøyd med den knappen selv! :p:

Prosjektet nærmer seg sakte, men sikkert en avrunding nå og jeg kommer vel med en oppdatering i løpet av dagen/morgendagen. Systemet er testkjørt i et par timer og alt ser ut til å fungere, blir litt varmt i noen komponenter på PSU, men ikke så ille at man ikke kan leve med det! :-)

-Nå over til svar på spm og tilbakemeldinger:

Heftige saker! Hvis jeg sier du kanskje skal dele de acrylkulene i to, belyse de, og bruke de til føtter, er jeg helt på jordet da?

Hmmmm....! Kanskje ikke helt! En god ide, men må bli i neste prosjekt, bryter litt med stilen på "beQuiet"! Har egentlig ikke planlagt hvor disse skulle brukes, bare "måtte" ha de! *grin*

.................Neida, men må bare si at du har kunnskaper!

Og hva jobber du med??

He! He! Jeg er lærerassistent! :) Men har holdt på med "mekking" og "elektronikk" som hobby siden jeg var liten. Var ikke mange trekkoppbiler som overlevde stort mer enn to dager i min besittelse! ;)

.............og jo, håper virkelig jeg får lov til å lage en lignende knapp selv? hehe..

Sett igang! He! He! -Er jo nettop derfor jeg holder på med denne tråden, ispirere andre! Og vise meg litt frem og da! :D

.......hvis du skulle solgt det hvor mye har du tatt for det da ?......

Hmmm....!! Tja...! Skal vi seee......! 20000,- He! He! :p: Tror nok ikke jeg hadde klart å kvitte meg med den med det første. Men "Hush" selges jo for 8000-10000,- og "beQuiet" er jo betraktelig kulere da så.....! ;)

når du trykker in den knappen blir den helt i linje med fronten? eller går den innafor/utafor?

Da legger den seg i plan med fronten. Gikk for denne løsningen fordi da sender den ut et svakt blått lysskjær over fronten, skaper en kul effekt i den pussede aluminiumsoverflaten.

Nu tilbake til arbeidsbenken!

mvh

Audun

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...