DrSpawn Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 He! He! Det kalles inspirasjon gutter......! Det er det som fører verden videre, ta en bunke gamle idèer, smelte de sammen og komme opp med noe nytt basert på disse! Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Den CF-konverteren på Komplett.no http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=121280&cks=PRL ville jo ha vært genial å modda inn i fronten. Vil tror at den har støtte for hotswap, så da ville du jo hadd mulighet for å utvide lagringsplassen på samme måte som man brukte disketter før i tiden. Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 He! He! Det kalles inspirasjon gutter......! Det er det som fører verden videre, ta en bunke gamle idèer, smelte de sammen og komme opp med noe nytt basert på disse! Hehe... Var vel sånn lilleBill ble legendarisk rik... Btw.. Har hørt at disse CF-IDE konverterene kun har et visst antall les/skriv-operasjoner. Selv om det er et antall millioner, kan en vekslefil fort sluke et godt stykke av dette(?). OG selv om vekslefil er deaktivert, er det vel kjipt at bequiet kan bli "brukt opp"? Kommentar? Lenke til kommentar
w0lfr4m Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jævlig najs.. stå på håper det kommer fler worklogs fra deg... Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jævlig najs.. stå på håper det kommer fler worklogs fra deg... Du har jo UlitMAME du kan følge med på nå.... Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Veldig fint resultat. Og utrolig at du greide å holde alt av komponenter passivt kjølt! Og det som jeg beundrer mest av alt er at hele kassa ikke gir fra seg en eneste lyd! Nei, makan til freshere og mer stilrent prosjekt skal jeg lete lenge etter Kreedz til Dr.Spawn! Endret 12. november 2004 av FosFat Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 43!! sider lest og er mektig imponert. Mange fine ideer å ta med seg her Lenke til kommentar
nree Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Har lest hele shiten ( ) og har nå sittet i ca... jah skal vi si 2 - 3 timer... Extremt bra arbeid og nå skal jeg gå i gang med og modde litt på ein webserver (siden jeg nå bruker min daglige maskin som ikkje kan stå på 24 t i døgnet siden vifter osv. goggen90.tk ) Så... men de blir ikkje noe worklogg for jeg skal bare gjøre noe med kjøling så den ikkje bråker... GoGGeN90 Lenke til kommentar
genstian Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 beQuiet ->->->-> Konge Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 har sitti og lest i snart 5 timer(kun avbrutt av mat og lekser) og dette må være et av de beste tvpcen jeg har sett.... beQiet=BEST!!!!! Lenke til kommentar
genstian Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 beQiet=BEST!!!!! Ja Kongen av mod's Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Kongen av mod's *kremt* [pirk] BUILDS [/pirk] Lenke til kommentar
AlexG Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Helt utrolig at det finnes mennesker med kunnskap til å bygge noe sånt egenhendig. *Bow Down* Er du selvlært eller har du gått på no skole for dette? Lenke til kommentar
nree Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jah... har du gått på elektro? (går?) bra kunskaper i elektronikk vertfall... Lenke til kommentar
Espen-neXuZ Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 dette er det mest forseggjorte som eg har sett innpå her tror eg Ser ut som du har peiling på hva du driver med her ja Keep up the good work.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 *misunnelig* Det finnes ikke bare et ord for denne, den er for bra til å kunne nedverdiges til kun ett ord! den var jo bare NYYYYYYYYYYYYDELIG!!!!! Lenke til kommentar
EarthdawN Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Heisann, hva synes du om mCubed? Det går jo på samme prinsipp bare litt forsinket.. Må jo henge meg på i køen og si; Siiinnsyyykt bra! EarthdawN Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg er helt enig, dette er et helt konge prosjekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå