Morph1948 Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 omg. Ny på forumet som æ e så dann æ fort ut at æ mått les igjenom den her. Skitt den va lang. Har brukt nånn tima på den no... Men d verste e at man ikke får se den "helt" ferdig... Neida. D her va konge. Ha en hyggelig uke på Island... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 gleder meg til å se logoen klar Lenke til kommentar
smeen Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 ett helt rått prosjekt er dette gleder meg til og se de forskjellige logoene foresten tastaturet bu bruker er helt gromt til stuebruk det er absolutt til annbefalning til andre sitter med det selv stå på Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 ett helt rått prosjekt er dette gleder meg til og se de forskjellige logoene forestentastaturet bu bruker er helt gromt til stuebruk det er absolutt til annbefalning til andre sitter med det selv stå på http://www.sejin.com/detail.asp?category_i...id=46&page_id=7 Dette kan også anbefales. Nordisk distributør er www.fabricon.se DrErling Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Über-fet PC , egentlig umulig å få satt ord på din kreativitet, arbeidslyst og "samfunnsengasjement". Misunner deg så til de grader , all honnør til deg. Må være den fineste kassen jeg NOENSINNE har sett. Personlig så mener jeg at den første Mute-logoen var den feteste (håper du har den liggende sånn at du kan variere). De selger sånne spikes på Hi-Fi-centeret (150,- 3stk) og Biltema (150,- 4stk). Kan jeg spørre hva prislappen er sånn ca. Har du meldt deg på casemod-konkurransen på hw.no?? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 har det ikke gått en uke snart? burde vi ikke få sett resultater snart? Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg skal ha sendt privat melding til DrSpawn, men vet ikke om han har fått den.. Her er ihvertfall logoen + .psd fila. mekket litt på såklart. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Burdte ikke den Q'en vært litt mer sentrert i midten av den hvite rundingen? Lenke til kommentar
Martin Lie Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) har det ikke gått en uke snart? burde vi ikke få sett resultater snart? Stakkars, gi mannen en pause... Han har sikkert nok av andre ting å gjøre, også (som de fleste). Slik jobbing som dette må gjøres når man er inspirert og har nok tid. Enig med MrX_ i at Q-en burde vært litt mer sentrert. Endret 18. mars 2004 av Pureblade Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Burdte ikke den Q'en vært litt mer sentrert i midten av den hvite rundingen? Det er isåfall fort gjort å fikse siden .psd-filen er lagt ved. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 synes det var litt fancy med "q" litt oppi der jeg da Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 alt kan fikses, ser det nå jeg også. Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Hey folkens! Ser at aktiviteten rundt beQuiet har tatt seg opp igjen! ;-) Jeg skjønner at man kan bli litt utolmodig, jeg ER treig! Poenget er at jeg, som "Pureblade" ganske så riktig påpeker, er temmelig overarbeidet for tiden. Jobben krever sitt og ellers har jeg påtatt meg endel oppdrag for andre som må fullføres før jeg kan ta fatt på mitt eget igjen. Modding er noe man trenger litt ekstra energi og inspirasjon til. Men frykt ikke! Jeg er fortsatt på banen og har på ingen måte gitt noe opp, kan jo nevne at kjølingen av CPU og North/Southbridge er totalt redesignet og logoen ligger klar til gravering på arbeidsbenken. Dessuten har jeg sittet med konfigurering av software i utallige nattetimer og nærmer meg en slags avsluttning på den delen også. Skriver parallelt med dette en artikkel/giude om hele prosessen med å sette opp myHTPC og tilhørende moduler og plugins. Ok da! En liten sniktitt på den nye kjøleren! Jeg kommer snart tilbake! MVH Audun PS: InZomnia: Takker for den bearbeidede logoen! Endret 11. juli 2004 av DrSpawn Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Den så jo kjempeflott ut... Men vil ikke cpu få dårlig temps når ribben allerede er varmet opp av nb? Lenke til kommentar
Novec Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Verken NB eller CPU er særlig varme på den maskin, så DrSpawns løsning bør fungere helt greit. Uansett; det der har han kontroll på :-) Lenke til kommentar
sttiiaann Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Har akkurat lest gjennom HELE tråden.... FOR EN MOD.... Er det mulig Man får jo nesten tårer i øynene av å se ned på sin egen maskin nå Dette hadde du peiling på Audun, beQuiet er noe av det mest gjennomførte jeg noen gang har sett når det gjelder mod. Har jo fått en hel haug av idèer, likte særlig multifunksjons knappen din den var helt RÅ... Har virkelig fått lysten til å modde igjen... Takk Audun for at du har delt din beQuiet med oss Mvh Stian Lenke til kommentar
Morph1948 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Sttiiaann: E d frieri på gang??? Lenke til kommentar
sttiiaann Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Nja, kanskje det... Neida men det var en bra mod det skal han ha... Mvh Stian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå