Ulvestad Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Gratulasjoner til InZomnia. DrE Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Grattis Nå må du vise dine skills Audun, vi vil ha et bra resultat Lenke til kommentar
genstian Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 bare lurte på hva lengden,breden og høyden på prosjekte er? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 250X420X100mm! takk. jeg liker'n Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Har lest igjennom hele tråden nå, og dette står det respekt av! Skikkelig gjennomført! Et lite spørsmål, hvor kjøpte du det fine tastaturet? Mulig du nevnte det, men da fikk jeg det ikke med meg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Har lest igjennom hele tråden nå, og dette står det respekt av! Skikkelig gjennomført! Et lite spørsmål, hvor kjøpte du det fine tastaturet? Mulig du nevnte det, men da fikk jeg det ikke med meg. Hmm du må lese bedre hehe fikk faktisk med meg at han hadde kjøpt den på Elfa http://www.elfa.se/elfa/produkter/se/6504.htm Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 for å være ærlig, som jeg alltid er. Så syntes jeg den logoen ikke passet i det hele tatt. Den var rett og slett for firkantig på noe som er veldig firkantig fra før av.. Men nå er avgjørelse tatt, og det er det bare å leve med.. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 for å være ærlig, som jeg alltid er. Så syntes jeg den logoen ikke passet i det hele tatt. Den var rett og slett for firkantig på noe som er veldig firkantig fra før av.. Men nå er avgjørelse tatt, og det er det bare å leve med.. Uff.. så enig der.. Ikke at jeg er best her, men det er hvertfall ikke han Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Dr.Spawn sa han kunne lage mange topplokk og bytte på etter ønske, så det er vel ikke det eneste som kommer til å prude BQ. Nok engang må jeg si at jeg er imponert og jeg er sikker på at dette er den råeste workloggen på ok.no (tar jeg feil?) Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Men så dremle da man!! We want to see Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 >Morpheus^ Flertallet har talt! Men, som "Hardfredd" påpeker, så har jeg muligheten til å bytte logoen i en fei. Alt etter som hvilket humør jeg er på! Driver fortsatt å leker med egne logo-designer samt at fattern er sterkt engasjert i saken! He! He! Men altså, mulighetene er uendelige og et skikkelig design skal jobbes lenge med før det er fullendt og perfekt! >MrX_ Jeg har et par oppdrag for andre de neste dagene før jeg får satt meg ned med dremelen igjen, torsdag/fredag? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Jaja..får glede oss til helga da Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) åjåj, en helg uten forumsurfing så finner jeg dette takktakk, en virkelig ære å få logon på BeQuiet! noe av det sykeste jeg har sett på lang tid! EDIT: wops, mer enn bare en helg Endret 2. mars 2004 av InZomnia Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Grættis! Så du den PMen jeg hadde sendt deg? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 og bildet av ferdig produkt med ny logo kommer snart ?? er torsdag i dag da ?? *Mase*Mase* Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 må vel fa deg beQuiet avatar nå Inzomnia? oppdatering? (fredag i dag) Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Sorry folkens! -Har vært litt slapp i det siste, har ikke funnet tiden/roen til å sette meg ned med prosjektet. Nå drar jeg en uke til Island og tar meg en vellfortjent dukkert i "den blå lagune"! -Regner med å være full av overskudd når jeg kommer tilbake! Vi snakes! Audun Endret 8. mars 2004 av DrSpawn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå