Bamse_ Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Vi vil ha poll, vi vil ha poll!! den har kommet alt... Hvor da? Lenke til kommentar
Novec Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Avstemning er opprettet Som enkelte observante lesere har fått med seg er pollen på toppmotiv opprettet, og kan finnes her. Jeg har også satt den som prioritert, så den skal være grei å få tak i, men den er stengt for diskusjoner. Det er jo ingen grunn til å forlate denne søte, lille tråden... Avstemningen vil bli stengt når DrSpawn føler for det :-) Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Dette prosjektet kan vel kalles en stolthet for ok.no og modde-norge! Må bare gratulere deg Audun! Apropos. Kanskje noen kunne oversatt teksten slik at du kunne lagt den ut på mod-tech.net? Tror du hadde laget mye fuzz Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 *vote for alternativ 1 (10) * Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Fragletrollet: den ligg på bit-tech allereie, berre å vise til tråden der Endret 25. februar 2004 av Eirik_R Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 glede seg til en avgjørelse er gjort og nytt bilde @ topplokket er ferdig. Sagt det før, og seier det igjen... Det kommer en skikkelig utarbeida artikkel om denne her på framsida av ok.no snart , sant?? Du _kan_ bli bedt om å skrive en artikkel for Overklokking.no dersom prosjektet ditt har det lille ekstra... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 heh. .det der har jeg ikke sett før.. må prøve å få artikkelen inn på HW.ni soden også da-- Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Fortjener virkelig en artikkel hos OK.no!! Blir som arve87 sa, lekkert å se når topplokket blir ferdig! EDIT: Post nummer 100!! Endret 25. februar 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
EDB Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Orker ikke å lese gjennom hele tråden, et bilde av det ferdige produktet? Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Orker ikke å lese gjennom hele tråden, et bilde av det ferdige produktet? ligger på rundt side 21 Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Orker ikke å lese gjennom hele tråden, et bilde av det ferdige produktet? Slappinger som deg fortjener det ikke Lenke til kommentar
ZaLPhoN Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 JEG syns at den som allerede er gravet inn er drittøff jeg. Mute symbolet er mye finere enn de andre jeg har sett her, passer veldig bra til den modden! Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 JEG syns at den som allerede er gravet inn er drittøff jeg. Mute symbolet er mye finere enn de andre jeg har sett her, passer veldig bra til den modden! Du er ikke aleine om å synes det... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 JEG syns at den som allerede er gravet inn er drittøff jeg. Mute symbolet er mye finere enn de andre jeg har sett her, passer veldig bra til den modden! Jepp - egentlig, men drSpawn teh man ville ha ei utfordring trur eg han sa, og ... vel - det var vel strengt tatt det vi gav han? Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Avstemingen blit steng når Audun føler for det? Hm...hvor lenge er det til da...vil se dremleskillzen hans en gang til! Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Avstemingen blit steng når Audun føler for det? Hm...hvor lenge er det til da...vil se dremleskillzen hans en gang til! Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 He! He! Har PMet Novec om at han stopper pollen, det virker som vi har en vinner ja! Men han blir ikke offisielt godkjent før pollen er stoppet og juryen har fintalt stemmene og godkjent resultatet! Spennende......! Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Ser man det! Der var avstemningen over og etter nøye gjennomtelling og verifisering av hver enkelt stemme er nå den ofisielle vinneren kåret. Jeg pressanterer for dere............ "The Winner" Utklekket og designet av selveste InZomnia Gratulerer, ditt navn vill gå inn i historiebeøkene som "mannen som designet beQuiet logoen"! He! He! Nok en gang, takker alle som deltok og som stemte for deres fremragende innsats, uten dere ville dette ikke fungert! He! He! Audun *dremle, dremle, dremle* Endret 11. juli 2004 av DrSpawn Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hey! klokka er snart 2 og du er ikke ferdig enda? Sett dremmelen på warpspeed for crying out loud! DrE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå