DigitalOverride Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Ok, nå har jeg nettopp lest 15 (!) sider worklogg, og jeg sitter igjen målløs. Det sies av vise menn at bilder sier mer enn 1000 ord, så jeg lar følgende tale for seg selv: WOOT! Amok med smilies :-) Anyways, her er min mening ang motiv, i (u?)vilkårlig rekkefølge: 51/52, 50, 10. Disse er alle stilrene og "enkle" (i mangel på et bedre ord), noe som passer perfekt til kassa, som på ingen måte er "enkel" i NOEN forstand... Jeg vil faktisk påstå at denne moden kan rivalisere G-Nome sin Orac... Greit, Orac'en er syk, men jeg synes denne var 10x mer original. Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 >DigitalOverride Takker for den smigrende omtalen! Jeg må nesten si meg litt enig med deg angående Orac. -Det er virkelig en av de desidert mest gjennomførte og perfekte moddene pr idag, men det kan nesten bli litt for mye av det gode til slutt. Missforstå meg rett jeg mener ikke at min er bedre på noen måte! 18 som har stemt hittil, stå på! 24 timer "to go"! PS: Ny avatar, meg for 23 år siden, Neonode kan bare gå å legge seg! Lenke til kommentar
cc Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg synes helt klart du bør bruke den du allerede har laget, den er uten tvil den beste idéen. Kanskje lage en oppdatert versjon av den du allerede har der? Litt bredere sirkel rundt osv... eksperimentere litt sånn... Ellers: 30, 10, 28, 50. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 SRC 9310 er en elendig fjernkontroll etter min mening... Hadde først en SRC-9200 og var meget fornøyd bortsett fra at muligheten til å endre knapper/koble til pc ikke fantes. Så kjøpte jeg en SRC 9310 for å teste denne. Skuffelsen var total. Elendig innsyn på displayet, og en generelt mye lavere kvalitetsfølelse enn SRC 9200. Knakelyd og plastikk følelse. Jeg byttet rett og slett tilbake til SRC9200 som har skikkelig god innsynsvinkel til tastene, en god følelse å holde i, og mye bedre byggekvalitet. Jeg har også en pronto RU-950 fjernkontroll som er totalt overlegen hva angår programmerbarhet og muligheter, men denne også har ikke samme "ytre" kvalitetsfølelse som den gamle modellen SRC9200. Så nå, mens jeg forsker på girder, RU-950, X10 og sånn, så er det SRC 9200 som ruler i stua. DrErling (må jo selvfølgelig legge til at dette er min mening... og at andre kan mene annet) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 DrErling Wow, en mann med sans for fjernkontroller! Har selv en "gammel" Pronto RU 940 og er egentlig fornøyd med den. Er vel den modellen det finnes mest skins og slikt til. Men grønt lys begynner jo å bli litt ut nå da. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Nå, grønt er det vel ikke. En irriterende ekkel blå-grønn blanding er vel mer korrekt :-) Ikke fullt så irriterende som temperaturvariabel kontrast, men dog. Joda, jeg liker min RU 940, men med bare seks knapper må jeg se på den hele tiden for å få gjort noe særlig. Har likevel grei nok fjernkontroll på receiveren, så da går det greit. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Temperaturvariabel kontrast?? Det er for lite knapper på den ja, men til zapping funker den fint Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Okay folkens det var nå jeg skulle ha stengt av "avstemninga".......... ..........Men tror dere ikke det dukket opp en aldri så liten bråte med nye forslag, næremere bestemt fra fattern som mente han burde ha fått klarere beskjed om at det var snakk om en tidsfrist! Idag kom han med disse to fulle arkene med forslag, noen mer vellykkede enn andre! Jeg velger å holde disse utenfor konkurransen for denne gang, men er mulig jeg kjører et par forsøk med noen av disse på et senere tidspunkt. Mange av de krever nemlig endel videre bearbeidelse. Når det er sagt håper jeg dere sender inn deres favorittlister så fort dere klarer! Jeg gir dere 12 timer , jeg vil iallefall ha et forslag til! Stå på! Audun Endret 11. juli 2004 av DrSpawn Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 hepps! Får hive inn ett forslag fra meg og en kamerat heeelt på tampen da. - slik jeg liker det, i siste sekund Magnus Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 spørs om det er mulig.. da må jo kankurrasnen starte på nytt elns.. iallefall, så må den få et nr først.. Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Feeet den der Magnus! Men er, som tidligere nevnt, ikke helt heldig med store flater, disse bryter ikke lyset på riktig måte! Men nu er altså tiden inne! Avstemning STENGT! Litt skuffende valgdeltakelse, men de 19 som deltok har iallefall fått sagt sin mening! Juryen skal nå trekke seg tilbake å plukke ut de mest populære, disse vil så bli pressantert i en poll, forhåpentligvis senere idag. På gjensyn! Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Og hvem er juryen? Edit: trykkleif Endret 23. februar 2004 av MrX_ Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 DERE! Dere har jo stemt på de 5 dere liker best, så det eneste jeg gjør nå er å telle opp stemmene og sette sammen de 10 beste til en pollavstemning! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 heh.. jeg liker å være jury.. hvis du ikke har begynt enda, så kanskej du kan bruke exel for å få det oversiktlig.. Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Er gjort og gjennomført! MED exel! Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Så sleng opp pollen da... jeg skal på trening straks, og vil gjerne stemme EDIT: Det beste er sikkert at Exelarket sikkert er stilig det og Endret 23. februar 2004 av BurTMastA Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Vi vil ha poll, vi vil ha poll!! Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Vi vil ha poll, vi vil ha poll!! den har kommet alt... Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Vi vil ha poll, vi vil ha poll!! den har kommet alt... Quoter meg selv... Jeg syns foresten både denne tråden OG tråden med avstemmningen burde få prioritert status Syns alle som noensinne skal innom "worklogs" burde få med seg Be quite... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 nja.. burde etter min mening havne rett under prioritert... elns... for det er ikke så ofte at man der det som ligger prioritert.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå