crapgame Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Veldig veldig flott. vi bøyer oss i støvet for ditt arbeid. Som tidligere nevnt bør du skaffe deg patent på den. Tror resten av oss her på forumet mener det samme som meg når jeg sier DU ER GENIAL Lenke til kommentar
_TT_ Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Genialt opplegg. Du inspirerer ekstremt. Har allerede selv begynnt å shoppe inn til et prosjekt! Keep up the good work! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 hvis noen andre kan hoste for meg, intil jeg har fått fiksa pc'n (blir en stund)så skal jeg prøve å tegne... Hoste et bilde for deg? Send meg en PM, du. ok.. skal sette meg ned å prøve og tegne.. regner med at du får pm senere i kveld... Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Her er det bare å bøye seg i støvet... Du imponerer, mann! edit: skriveleif Endret 13. februar 2004 av XmasB Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 her er mitt forslag.. det må selvfølgelig pyntes på da jeg ikke har noen som helst er faring i tegneprogrammer utenom paint... (+ at jeg brukte fireworks) teksten som jeg har understreket med rød stripling (<-- skrevet riktig?) hadde jeg tenkt å få der hvor de blå stripene er... men som sagt, jeg vet ikke helt hvordan.. (brukte OK.no skriftstilen ) Kristoffer Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) en ninja forbinner jeg med stillhet, men og kraft og mystisk/eksotisk Endret 14. februar 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 HAHAH THX. Failed var genial Lenke til kommentar
zyp Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 BeQuiet er jo ikke helt uten mekanikk... Slot-in dvd foran er mekanisk da... Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Ninja av et eller annet slag kunne kanskje vært kult. Kanskje Turtles . Lenke til kommentar
karamba Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 hvis du fortsatt ønsker forslag, vil jeg anbefale å holde det enklest mulig. Forslaget med en "Q" evt med en "B" i, er det beste til nå, selv om jeg kanskje ikke ville valgt den fonten. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 drSpawn: Ferdig å velge/vrake snart eller?? Lenke til kommentar
zh Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Mitt bidrag til logo: (har ikke plass til å hoste bilde, er heller ikke så flink til å tegne ) En stooor Q der den lille streken er byttet ut med en fjær som symbol på stillhet.. er ikke verdensmester til å finnepå ting heller da.. men, men.. BTW: sinnsykt kult prosjekt! misunner deg! Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Dette prosjektet ødela nattesøvnen min, siden jeg nå har lest alle 26 sidene nå midt på natt Jeg er veldig innponert! Dessvere har jeg ikke fantasi til å lage på noe logo. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 BeQuiet er jo ikke helt uten mekanikk...Slot-in dvd foran er mekanisk da... men uansett så syns jeg den tannhjul idèn min rokka(bare noen gidder å lage logo'n nå så... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 jeg tror nokk at alle synes at sine egne rokker... f.eks. synes jeg at min siste rokker, men så er det jo jeg som har laget den.. den er helt annerledes enn de andre, og den burde by på en real utfordring.. Lenke til kommentar
-HugiN Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Kom på en fin ide til den maskina de: Du sier du ikke vil ha mange ledninger flytendes rundt, så ett lite tips er å lage "selvinnrullende" kabler i maskina, dvs kabler som du trekker ut av maskina å til den enheten du skal koble til så da blir bare nødvendig lengde kabel værendes på utsiden av maskina, å så når du skal koble fra så rulles den inn av seg selv, veldig handy system Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Kom på en fin ide til den maskina de:Du sier du ikke vil ha mange ledninger flytendes rundt, så ett lite tips er å lage "selvinnrullende" kabler i maskina, dvs kabler som du trekker ut av maskina å til den enheten du skal koble til så da blir bare nødvendig lengde kabel værendes på utsiden av maskina, å så når du skal koble fra så rulles den inn av seg selv, veldig handy system Hadde vert stilig, men vanskelig å gjennomføre. Spesielt med tanke på at han ikkje har veldig stor plass inni beQuiet Lenke til kommentar
-HugiN Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Over HK tilkoblingene her: http://ferox.majorstua.net/e107_images/gal...ages/pic050.jpg må det vel være plass for å lage et slikt system Lenke til kommentar
Gravstein Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Ekstremt bra laga, eg har følt med på deg heilt fra starten av å eg må bere seie du er ein av Norges beste innen pc`bygging Keep going strong Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå