DrSpawn Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 => Ulvestad He! He! Den var jo litt for "søt" den da! =>arve87 Blir, som sagt ikke helt bra med store graverte flater, de vil ikke bryte lyset på en skikkelig måte. De har en tendens til å bli blasse. Men ellers et absolutt gjennomført og godt forslag! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Mens eg likevel ikkje har noke bedre å ta meg til så kan eg like gjerne "give it a shot" Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 jeg synes selv at det er best å bruke logoen som allerede er der. denne ser for meg ut som den fineste. riktignok burde den lages en gang til, for å få den perfekt. hvorfor forbedre det perfekte??? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 kan jo leike "proff" ..prøve ialefall Kan dr.spawn definere... Mål: hva vil du opnå? assosiasjoner til hva pc-en står for eller bare få mest mulig oppmerksomhet uten å tenke på hva seerene`s oppfatning er? Målgruppe: ungdom regner jeg med? budskap: hva vil du si for å opnå målet?...blir vel vår oppgave det da. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 eller eller jeg er ikke noe flink til å tegne, så dette får være enda et av mine bidrag... noen må nokk forandres litt på før man prøver på dem.. de er alle bare noen jeg fant på nettet... _____________________ edit: slettet altfor stort bilde - Novec Lenke til kommentar
Inge_P Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 For det første må jeg bare gratulere så mye med mod'n! Jeg har tenkt på å lage en slik selv, men har verken nok kunnskaper eller penger enda. Men som andre har skrevet her; Du burde ta patent på den. Hadde jeg kunnet kjøpe noe sånt ferdig, hadde jeg kjøpt med en gang(eller helst før) jeg får råd. Noen enkelt er klart det må være. Og et dyr er også fin logo. Jeg tenkte på en ting...den er musestille, ikke sant? Se svart/hvitt her Lenke til kommentar
Sakari46 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Hejsa alle sammen (er dansker) ville ellers bare lige give et lille bidrag til BeQuiet logoet My Webpage Håber de er noget værd (kan sagtens lave mange flere er MEGA creative ) btw. Dit projekt ROCKS! i Danmark er alle Kabinetter Beige i Norge er de Nice Håber du inspirer mange andre til at komme igang med lidt vedvarende projektor og nogle af de lidt svære mvh, theNoobie! Endret 12. februar 2004 av Sakari46 Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 linken funker ikke helt, men velkommen til forumet. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 den ene tror jeg ikke passet helt.. ikke fordi den ikke var fin, men skal ikke dette bli en musikkstasjon? som også spiller av filmer... Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 det hva jo mange fete her logoer.... er enig med the coolkid, om at den ikke passer helt... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 det minte meg på noe... hva med: ??? Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) kanskje litt vanskelig å gravere ein animasjon? edit: og kanskje litt ironisk meint the coolkid? Endret 12. februar 2004 av Eirik_R Lenke til kommentar
Inge_P Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Er jo en multimedia box... ...men her var det færre dyr inni bilde da. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) kanskje litt vanskelig å gravere ein animasjon? bildet var bare noe jeg fant i full fart.. det var ikke meningen at ha skulle gravere animasjonen, men bare de animerte feltene, hvis du skjønte? slik at han ender opp med en napster logo... *EDIT* god idè need4sms... Endret 12. februar 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
Inge_P Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) *EDIT* Hva med et catchy slagord der også...? Endret 12. februar 2004 av need4sms Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 He! He! Wow! Nå tar det snart av her! Skikkelig kreativt både av "Sakari46" og "need4sms", og alle andre selvfølgelig! Keep on! Nå må jeg se å få samlet bidragene snart! Audun Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 uff.. fikk en nesten ide.. hadde jeg ikke hatt slikt datatrøbbel, så skulle jeg ha prøvd å tegne, og så legge ut.. hvis noen andre kan hoste for meg, intil jeg har fått fiksa pc'n (blir en stund) så skal jeg prøve å tegne... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 hvis noen andre kan hoste for meg, intil jeg har fått fiksa pc'n (blir en stund)så skal jeg prøve å tegne... Hoste et bilde for deg? Send meg en PM, du. Lenke til kommentar
Sakari46 Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hey igen, er meget kedaf jeg ikke kan få mit billede til at virke pga. den er lavet i flash. MEN! kan sige to af mine Ideas 1: S.T.F.U Aproved 2: THX Failed Havde ellers også tegnet en Node med streg over... og en Cool en med 2 pistoler over kors der havde lyddæmpere på up to you Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) => Sakari46 De fungerer hvis man kopierer linken, uten "Leet.swf" inn i en ny browser, og klikker seg inn på fila defra. Gode forslag forresten, godt jobba! EDIT: YES! Jeg fikk post nummer 500! Detta må feirast! Endret 13. februar 2004 av DrSpawn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå