Kaffekoppen Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Vet ikke helt om jeg liker den "intelen". Får meg til å tenke på casebadge'r med "idiot outside" osv. Men det er jo bare meg . Nei, det er meg også. Som sagt, bare brainstormer her (du ser jo hvor lang tid det tar ) DrE Og meg.. men fyyy F å RÅÅÅÅÅ Mod!!!! Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Aiaiai! Nå begynner det å skje saker og ting her! He! He! Eneste "kritikken" måtte være at det jo slett ikke finnes noe komponent fra intel inni maskina. Men så dreier det seg heller ikke om en "vanlig" intel loge heller da! ;-) Lenke til kommentar
Kaffekoppen Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Men, forslag : Stort bilde Bildet er funnet ett eller annet sted på nettet.... Endret 8. februar 2004 av Kaffekoppen Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 gå for den "intel" logoen. Den vart nice! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 NICE! Say no more DrE Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 NICE! Say no more DrE den var jo rå da Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jaaaaaaaaa! En komisk variant av "hear no evil"! Den støtter jeg 200%! Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 He! He! Kaffekoppen, den var jo både morsom, fornuftig og utfordrende for meg å gravere! Dette lover godt! Lenke til kommentar
Kaffekoppen Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Flott dere likte den Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Men, forslag : Stort bilde Bildet er funnet ett eller annet sted på nettet.... Råbra Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 hva med å bruke no allá tannhjul - ingen adgang? eller noe annet som viser til mekanikk og ikke en spesifikk ting som f.eks en vifte, bequiet er jo ikke bare vifte løs den er fri for all mekanikk min mening er å ikke ha noe morsomt, det passer liksom ikke inn på den kassa. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Bare en liten tanke: vil det ikke samle seg en god del støv inni beQuiet etterhvert? Kanskje du burde ha noe slags filter under mesh'en? Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Det ER en tanke! Og jeg har tenkt den, en slags løsning er at jeg har benyttet meg av et meget finmasket nett på undersiden av maskinen, der det trekkes mest støv inn. Jeg tenker kanskje å skaffe noe slags tynt, svart filter som også kan dekke til slik at man ikke ser rett inn i maskina slik som nå! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg tenker kanskje å skaffe noe slags tynt, svart filter som også kan dekke til slik at man ikke ser rett inn i maskina slik som nå! Your mothers (evt samboer) silk stockings.... say no more..... DrErling Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Trodde nok at du hadde tenkt på det . Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 hmm, masse stilige forslag, men blir ikkje (en stor del av dei ivertfall) ganske vanskelige å gravere inn i plexiglass? Masse detaljer gjør seg skjelden bra med tanke på at det er veldig lett å gjøre feil... ...."here i go agaaain" (stygg sang btw); Samme som forige gang, men kun med Qen Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 vinner den så vil jeg ha litt av æren. jag som sa det først Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 bare synd at jeg ikke får noen ære hvis jeg ikke klarer å finne på noe KVIKT... har fått intrykk av at min elg i solnedgang, som jeg har lagt ut bilde til før, har blitt utelukket fra konkuransen... Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Tynn svart filt brukes bl.a i kjøkkenventilatorer. Dra til din nermeste el-sjappe og sjekk hva de har av filter ventilator evt. til støvsuger. Filter til støvsugere er noe mindre i størrelse. Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 For en stund siden sluttet jeg egentlig å lese denne worklog´en på grunn av pausen (eller hva man skal kalle det..). Men når jeg i stad så at tråden "plutselig" hadde over tjue sider blei jeg litt sjokka og måtte bare sjekke ståa. Men makan til RÅTT prosjekt skal en lete lenge etter! Må også si at jeg beundrer all planlegging, arbeid og pågangsmot i dette prosjektet Dr. Spawn! I forhold til logo i vinduet i toppen støtter jeg den Q´en, men kanskje mest som foreslått tidligere et tannhjul med et sånn "forbudttegn" over (nei, jeg vet ikke hva det heter.. ), da det ikke er noen form for mekanikk i bQ, såvidt jeg forstod riktig. beQuiet er det KLASSE over! (punktum!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå