Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og til slutt, for denne gang, et nærbilde av logoen, denne skal altså byttes ut. Nå må dere vri hjernene deres en siste gang. Hva skal lyse opp midten av "beQuiet", vinneren vil få ære og berømmelse, husk det! :p

Det er vel bra slik som det er?

og det vifteforslaget skulle vel gå an med litt færre blad på vifta

Lenke til kommentar

den var jo kjempe fin..

håper du tåler kritikk, for det er det du har fått av meg, og kommer til å få av meg...

et tips, vil kanskje å gjøre viftebladene lengre, slik at den "kjernen" i midten ikke blir så stor.. (da vil det kanskje se litt penere ut...)

*EDIT*

kan du lage en elg for meg også?

Endret av the coolkid
Lenke til kommentar

Mmmmmmm......!!! Ikke verst! Gjør vifta litt mindre PCvifte og litt mer symbol på den generelle viften. Så skal vi se om ikke denne hever seg helt opp i toppsjiktet! ;)

Ellers har det jo etterhvert kommet inn endel verdige forslag og jeg lager om ikke så lenge en oppsumering som til slutt skal føre til en "høytidelig" kåring av en vinner! :p

>arve87 - Liker din svært godt også, men kan bli litt smått med den tittelen under, kanskje bare Qen? -Stå på!

Audun

Endret av DrSpawn
Lenke til kommentar

1: Hva med å gjøre en eller annen vri med Barnetimens "så stille som mus".... Jeg er ikke god på grafikk, men kanskje noen klarer å lage noe med utgangspunkt i det?

2: Hva med en vri av intel-logoen med "silence inside", "0dB inside" eller noe?

Ikke vet jeg. Trøtt er jeg også.

DrE

Endret av DrErling
Lenke til kommentar
Mmmmmmm......!!! Ikke verst! Gjør vifta litt mindre PCvifte og litt mer symbol på den generelle viften. Så skal vi se om ikke denne hever seg helt opp i toppsjiktet! ;)

Ellers har det jo etterhvert kommet inn endel verdige forslag og jeg lager om ikke så lenge en oppsumering som til slutt skal føre til en "høytidelig" kåring av en vinner! :p

>arve87 - Liker din svært godt også, men kan bli litt smått med den tittelen under, kanskje bare Qen? -Stå på!

Audun

hva med å snakke med en moderator, og få laget en avstemning?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...