bambam Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Koung! Virkelig imponerende for andre gang... Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Skulle vore flink til å tegne men kan ikkje du lage ein O + hand med ein finger som hysjer. Slik at fingeren danner streken i Q. Dårleg forklart. Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Det der var ubeskrivelig pent! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) oooooh! Fætt! Virkelig supert arbeid! Og det er heilt sant som du seier, korfor blir det ikkje solgt beQuiet byggesett? Måtte jo nesten prøve meg på sånn topplokklogo eg også Endret 10. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 vel.. dette må da vere det beste forslage til nå ,med tanke på at det ser ganske så egenprodusert ut... eller noe sånt.. husker ikke hva jeg tenkte.. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Tviler at du greier å skrive beQuiet under der, da skal du ha 1337 skillz Lenke til kommentar
Xell Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Den logoen er faktisk ikke så komplesert. Men den krever konsentraskon og tolmodighet. Men det er vel det som av de fleste "oversettes" til dremel skilz. Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Og til slutt, for denne gang, et nærbilde av logoen, denne skal altså byttes ut. Nå må dere vri hjernene deres en siste gang. Hva skal lyse opp midten av "beQuiet", vinneren vil få ære og berømmelse, husk det! Det er vel bra slik som det er? og det vifteforslaget skulle vel gå an med litt færre blad på vifta Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 hvis du velger vifta, så kan du jo kanskje gjøre slik at selve vifta lyser blått, mens "skiltet" lyser rødt... så en forklaring på det et det.. det så ganske pent ut... Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) laget en ny versjon av antivifta: har også en uten farger her, samt en som bmp-fil. edit: beware my 31337 paint skillz Endret 7. februar 2004 av clubzoda Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) den var jo kjempe fin.. håper du tåler kritikk, for det er det du har fått av meg, og kommer til å få av meg... et tips, vil kanskje å gjøre viftebladene lengre, slik at den "kjernen" i midten ikke blir så stor.. (da vil det kanskje se litt penere ut...) *EDIT* kan du lage en elg for meg også? Endret 7. februar 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Mmmmmmm......!!! Ikke verst! Gjør vifta litt mindre PCvifte og litt mer symbol på den generelle viften. Så skal vi se om ikke denne hever seg helt opp i toppsjiktet! Ellers har det jo etterhvert kommet inn endel verdige forslag og jeg lager om ikke så lenge en oppsumering som til slutt skal føre til en "høytidelig" kåring av en vinner! >arve87 - Liker din svært godt også, men kan bli litt smått med den tittelen under, kanskje bare Qen? -Stå på! Audun Endret 7. februar 2004 av DrSpawn Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) her er meir ei slik vifte eg tenkte: raud ledbelyst lettmatta plexi blank plexi til tomrommet evnt med blått lys børsta aluminium vifteblad Endret 7. februar 2004 av Eirik_R Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) 1: Hva med å gjøre en eller annen vri med Barnetimens "så stille som mus".... Jeg er ikke god på grafikk, men kanskje noen klarer å lage noe med utgangspunkt i det? 2: Hva med en vri av intel-logoen med "silence inside", "0dB inside" eller noe? Ikke vet jeg. Trøtt er jeg også. DrE Endret 7. februar 2004 av DrErling Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Mmmmmmm......!!! Ikke verst! Gjør vifta litt mindre PCvifte og litt mer symbol på den generelle viften. Så skal vi se om ikke denne hever seg helt opp i toppsjiktet! Ellers har det jo etterhvert kommet inn endel verdige forslag og jeg lager om ikke så lenge en oppsumering som til slutt skal føre til en "høytidelig" kåring av en vinner! >arve87 - Liker din svært godt også, men kan bli litt smått med den tittelen under, kanskje bare Qen? -Stå på! Audun hva med å snakke med en moderator, og få laget en avstemning? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 2: Hva med en vri av intel-logoen med "silence inside", "0dB inside" eller noe? Hadde vært utrolig tøft med "Quiet Inside"... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jepp, der har vi det.... Skal ikke være så fryktelig vanskelig å dremelere inn, hvis du ser bort ifra ®'en. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Vet ikke helt om jeg liker den "intelen". Får meg til å tenke på casebadge'r med "idiot outside" osv. Men det er jo bare meg . Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Vet ikke helt om jeg liker den "intelen". Får meg til å tenke på casebadge'r med "idiot outside" osv. Men det er jo bare meg . Nei, det er meg også. Som sagt, bare brainstormer her (du ser jo hvor lang tid det tar ) DrE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå