SvUpP Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg synes virkelig ikke at det bør være et elgeskilt på den datamaskinen der. Det må være noe som symboliserer stillhet, siden den ikke lager en lyd. Jeg foreslår at du rett og slett skriver "beQuiet" der. Du må jo vise hva den heter. Eller "mute" symbolet, altså en høytaler med strek over. Det symboliserer ivertfall hva prosjektet står for Mvh. S. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Det kinesiske tegnet som beskriver "The condition or quality of being or keeping still and silent." Ingen bevegelige deler, ingen lyd. Beskriver jo pc'en til en prikk Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 jeg kom ikke bare med elg-forslag, jeg kom jo med tre andre også da.. Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Kom med et forslag på hvordan jeg skal utforme "beQuiet" texten da vel! -Utfordring! He! He! Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Kan ikke noe for det Audun, du er bare ekkel når du bygger sånt Det blir så smooth, forseg gjort, og rett og slett perfekt når du setter i gang! Fett rett og slett Magnus Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 skriv mute sound, eller no sound eller noe sånt da.. hadde vært litt stilig!! (hadde toppa heile driten) hehe go (h)elg!! Lenke til kommentar
Novec Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Fonten heter Dicot Medium og ligger hos oss, om du vil bruke den. Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Dette er jo helt sykt! Hvor får du all inspirasjonen fra? Alle disse små detaljene som multi-knappen er jo helt geniale! Nei, dette må være det beste jeg noen gang har sett. En kraftig avveksling fra alle jalla-kassene som finnes på hw.no forumet... Alt er helt utrolig forseggjort! Lenke til kommentar
klo Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Meget pent og inspirerende! Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 har eit spørsmål til deg DrSpawn kor fekk du tak iden saken på pci slotten som gjer at tvkortet ligg parallelt med HK? ke heiter den dingsen? har tenkt å begynne eit lign prosjekt(litt mindre avansert men lignende) men finn ikkje den saken...må ha det bare mp ha det! Lenke til kommentar
vette Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Via pci riser card. Komplett selger det Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) takk skal du ha... finst det lignende for agp også eller? Endret 1. februar 2004 av ghost7 Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Det kinesiske tegnet som beskriver "The condition or quality of being or keeping still and silent." Ingen bevegelige deler, ingen lyd. Beskriver jo pc'en til en prikk Likte det forslaget... Moden din er jo bare SYK!! Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) har vist fått deg litt av en fan klubb her audun.. hva med å vannkjøle den da? utfordring til deg.. edit: skrivleifer Endret 4. februar 2004 av Demogorgon Lenke til kommentar
Jove Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 hva med å vannkjøle den da? -Ingen bevegelige deler- Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Har nå lest hele posten og sitter her nesten med en liten tåre i øyekroken. Dette var sinnsykt Edit: Må få lov til å si at jeg likte dette forslaget Endret 4. februar 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
rlz Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hva sier dere til at vi bygger et alter til ære for han? Dette er da bare helmaks Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 jeg og er svak for kinategn. men svakere for "Q" i dette tilfelle... ikke fordi det er min ide men, en q er mer stilrein. kinategn ol. kan bli for mye streker og bli bare rot. Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 hva med å vannkjøle den da? -Ingen bevegelige deler- dersom han driter penger skulle det vel la seg gjere å bygge vannkjøling der kun vatnet er i bevegelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå