stoffix Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 .... jeg likte fortsatt elgene jeg.. Lenke til kommentar
SvUpP Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Stemmer for Elg-skiltet! Mvh. S. Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Joda, veldig fine, søte, pene elger og greier, men vil si at det kræsjer en smule med det totale designet. Eller hur? :-) Nei, trenger noe mer fengende enn som så! Stå på! Lenke til kommentar
capy Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 gratulerer med dagen da DrSpawn! Lenke til kommentar
Flames Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Vel.. gratulerer med _overstått_ Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 ja gratulerer med dagen.. og lykke til på jakten etter skikkelig merke.. (elgen såklart... ) Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) hva med en "Q" grattis ja Endret 27. januar 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 eller for den saks skyld.... BQ.... kanskje litt kjedelig men.... hadde kanskje blitt fint! Lenke til kommentar
Køddemannen Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 drit fint.. råaste modden til no Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 grattis med dagen :hark: kule med dings rundt frå sida :hark: Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Takker, takker for gratulasjonene, det varmer i en modders hjerte! -Audun Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 kom på noen flere ting du kan ha på plast birikken.. og nei, det er ikke flere elger.. mag lite logoen napster logoen og puma logoen.. alle er fine logoer. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) firewire logoen, den er litt stilig Edit: denne kanskje Endret 28. januar 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Har lest igjennom hele posten,må si jeg er meget imponert på hva du har klart å få til.Så det er bare å stå på.Til slutt så vil jeg si at det bli meget vakkert Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 siden hele pc-en er personlig, burde ikke og logoen være det? Noe unikt, noe som representerer pc-en? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 det hadde vel vært det beste, men han spurte jo oss om tips, og bare så du vet det, så sa han med sine egne ord at det var en konkuranse.. og den vil jeg gjerne vinne... (liker å vinne konkuranser) Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Blir det virkelig elgen? Kom igjen, skal ikke mye til for å slå den! Jeg trenger noen forslag til! Nå over til dagens lille oppdatering: Jeg måtte få laget endel luftehull i bunnplata for å sikkre skikkelig gjennomstrømning av luft, her har jeg tegnet opp hvor disse hullene skulle være. Deretter borret jeg med 10mm borr i alle hjørner. Nettingen kjøpte jeg på Clasern i form av en spaghetti sil! Jeg valgte å gå for en temmelig smårutet netting slik at ikke støv skulle trekkes inn så lett. Nettingen ble limt fast til bunnplata og resultatet ble absolutt til å leve med. Her er hele bunnplata ferdig. Jeg skal nå begynne atbeidet med å sette hele maskina sammen igjen, når det er gjort gjenstår det egentlig bare å instalere og konfigurere programvaren så er prosjekt "beQuiet" faktisk ferdig! Men slapp av, det kommer et par oppdateringer før den tid! Takk for denne gang! mvh Audun Endret 11. juli 2004 av DrSpawn Lenke til kommentar
_TT_ Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Kall meg gjerne en idiot, men eg forstår ikke helt hvordan du får bildet på skjermen av maskinen. På bildene eg ser har du jo verken TV kort installert eller noe koblet til VGA porten. Er det noe eg ikke ser? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Mini-ITX EPIA M-serien har innebygt tv-ut på kortet Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg synes virkelig ikke at det bør være et elgeskilt på den datamaskinen der. Det må være noe som symboliserer stillhet, siden den ikke lager en lyd. Jeg foreslår at du rett og slett skriver "beQuiet" der. Du må jo vise hva den heter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå