Eirik_R Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 må berre få sagt det først som sist, prosjektet er noko av det beste eg har sett! i toppen skulle du hatt kula frå mymods.net gravert eller som belyst vindu Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Dette er det beste jeg har sett! utklasserer G-gnome Lenke til kommentar
Grimnar Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 DrSpawn, hvor handlet du gitteret? Det har jeg vært på utkikk etter selv. Lenke til kommentar
Skibbe Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Skikelig tøff modd. Skal snart modde ain data for første gang, og da va denna so sette meg pao tanken Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 10 print "klapp" 20 goto 10 Basically... Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 DrSpawn, hvor handlet du gitteret?Det har jeg vært på utkikk etter selv. Som jeg skrev i det innlegget så må jeg foreløpig klare meg med noe finmasket netting. Men hvis noen har en ide om hvor man kan få tak på slike gitterplater så si ifra! Audun Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 har du prøvd å se hos en jernvare-handel eller noe i den duren? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 DrSpawn, hvor handlet du gitteret?Det har jeg vært på utkikk etter selv. Som jeg skrev i det innlegget så må jeg foreløpig klare meg med noe finmasket netting. Men hvis noen har en ide om hvor man kan få tak på slike gitterplater så si ifra! Audun Du kan jo prøve her: http://www.burmeister.no/forside.htm Om de ikke har akkurat det du er ute etter, så kan de antakelig tipse deg videre! Lykke til med prosjektet! Jeg er rett og slett stum av beundring...... Lenke til kommentar
EspenGunnufsen Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Hva med et 15" høytaler gitter? Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Bil rekvisita/ styligs butikker har gitter noe ala det du er ute etter. Har de ikke inne skaffer de sikkert. Vanvittig BRA byggverk! Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hva er typenummeret på den DVD/CDRW-spilleren? LinITX har ikke den typen lenger. Lenke til kommentar
Apehjerne Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Ufattelig bra DrSpawn!!! Du skulle seriøst hatt jobb som designer for et eller annet pc-bygger firma, de trenger absolutt slike som deg Konge lesing, blir så inspirert at jeg nesten springer til nærmeste hardware butikk og kjøper inn verktøy Gleder meg til neste update!!! Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Takker for svar ang. gittere. Burmeister hadde det man kunne ønske seg av slikt! Hva er typenummeret på den DVD/CDRW-spilleren? LinITX har ikke den typen lenger. LinITX fører fortsatt den spilleren, til og med satt ned prisen en smule! HER ligger den! -Oppdatering i løpet av dagen regner eg med! mvh Audun Lenke til kommentar
MaJuice Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Vet ikke om du har kjøpt gitter jeg, hvis ikke kan jeg anbefalle Torshov Bilrekvisitta, di har gitter i sort og krom, hadde hvertfall det når jeg kjøpte til bilen min for ikke så alt for lenge siden Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 dette er den feteste workloggen ever.. og selvfølgelig det beste prosjektet.. har hatt mange gode stunder her... Keep up the good work erik Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Dette er noko av det kuleste eg har sett. No eg skal angre på at eg utdanna meg til bilmekaniker? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Dette er noko av det kuleste eg har sett. No eg skal angre på at eg utdanna meg til bilmekaniker? Fordi at? Du vet hvertfall hvordan verktøy virker, og du har antageligvis tilgang på det! Ville sett på det som en fordel jeg... DrE Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Dette er noko av det kuleste eg har sett. No eg skal angre på at eg utdanna meg til bilmekaniker? Fordi at? Du vet hvertfall hvordan verktøy virker, og du har antageligvis tilgang på det! Ville sett på det som en fordel jeg... DrE Ok. Så rett så rett. Men sjølv kor innspirert eg var her så hjelper det lite å vete ka ein forgasser er. P.S Var meint som humor. Lenke til kommentar
mikk Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Absolutt herlig Må bare bøye meg i støvet. Dette oser det klasse av. ikke ofte jeg setter meg og leser en 16 siders worklog uavbrutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå