dvn Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Nå har jeg sittet og lest gjennom alle sidene, og er utrolig imponert over hva du har fått til! Ser jo utrolig morsomt ut å gjøre slike prosjekter! Nok en gang, utrolig imponert over hva du har fått til! Lenke til kommentar
karamba Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Et svært godt prosjekt. Det er inspirerende å se modder som beveger seg bort fra de fleste "vedtatte reglene" om hvordan en pc "skal" se ut. Pc`er i dag er generellt sett svært stygge i utgangspunktet. Det har riktignok blitt litt bedre de siste årene (mange vil nok si pga av at Mac våget å bryte med beige-boks-modellene...) men stort sett er vel kanskje en standard pc fortsatt den styggeste gjenstanden folk bruker mange penger på, og mye tid ved.. Jeg stiller meg i rekken av gratulanter, og takker for inspirasjonen til å tråkke nye stier! Dama di (eller noen i familien??) trenger vel kanskje en pc snart, slik at vi kan få et nytt prosjekt?? Lenke til kommentar
dEEp_FisH Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Neeeeeeei Her var det jo slutt! Jeje, utruli kult prosjekt dette.. Lykke til videre Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Ikke heeeelt slutt enda! Bare vannvittig mye å gjøre..... Har et par ideer til forbedringer og forandringer i tillegg til det arbeidet som står igjen på maskinen nå. Skal bla. forandre kjølingen en smule. Følg med...... Nok en gang: Takker for all den positive tilbakemeldingen, "keeps me going"! mvh Audun Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Sett gjennom alt nå! kjempebra prosjekt, ordentlig stilfult! u go girl! <--- ikkje ta deg ner av det! bare ett utrykk Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 *tilbe* du er min nye religion mann! den kassa der Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Skjer det noe snart? Det begynte jo så bra... Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Utrolig bra jobbet! Lenke til kommentar
karamba Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 ....venter på update....... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Dette var helt rått! Utrolig fin boks... Lenke til kommentar
skorpion666 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Ekstremt genialt og tøfft... kunne ønskt eg og hadde samme skills til sant... Den vil eg og ha Lenke til kommentar
xqus Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Genialt, har lest gjennom hele tråden i kveld.. Vet egentlig ikke helt hva jeg skal si.. genialt.. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Det er bare å ta av seg hatten for en slik mod eller man kan jo ikke kalle det for en mod, dette er et mesterverk i høy klasse. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Det blir nok ikke mye bedre nei Lenke til kommentar
Crazy Joe Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Fy f**** dette var som å lese en kjempe god bok men som slutter alfor fort. Ser frem til dine videre prosjekter man. Bare en ting å si : SJEFOLAIN Mvh Ole J Lenke til kommentar
Grimnar Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Er den ferdig eller hva er ståa her i gården? Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 En liten update hadde vært kjekt nå på nyåret . Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Godt nyttår folkens! Igjen, takker for all varm omtale! Når det gjelder oppdatering og ferdigstillelse av prosjektet så er det jo, som alle gode moddere vet, litt vanskelig å gjøre den siste finpussen, skru i den siste skrua. Men jeg skal ta meg sammen å komme med en avsluttning på det hele. Jeg har noen nye ideer og planer for "beQuiet", men må ta meg litt sammen å få gjort det. Sorry for at dere har måttet vente så lenge , men støtten fra dere her på forumet inspirerer meg sterkt til å gå videre! Takk! Vi sees snart igjen! Audun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå