Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et svært godt prosjekt. Det er inspirerende å se modder som beveger seg bort fra de fleste "vedtatte reglene" om hvordan en pc "skal" se ut. Pc`er i dag er generellt sett svært stygge i utgangspunktet. Det har riktignok blitt litt bedre de siste årene (mange vil nok si pga av at Mac våget å bryte med beige-boks-modellene...) men stort sett er vel kanskje en standard pc fortsatt den styggeste gjenstanden folk bruker mange penger på, og mye tid ved..

Jeg stiller meg i rekken av gratulanter, og takker for inspirasjonen til å tråkke nye stier! :thumbs:

Dama di (eller noen i familien??) trenger vel kanskje en pc snart, slik at vi kan få et nytt prosjekt?? :roll:

Lenke til kommentar

Ikke heeeelt slutt enda! ;)

Bare vannvittig mye å gjøre.....

Har et par ideer til forbedringer og forandringer i tillegg til det arbeidet som står igjen på maskinen nå. Skal bla. forandre kjølingen en smule. Følg med......

Nok en gang: Takker for all den positive tilbakemeldingen, "keeps me going"! :yes:

mvh

Audun

Lenke til kommentar

Godt nyttår folkens! :fun:

Igjen, takker for all varm omtale!

Når det gjelder oppdatering og ferdigstillelse av prosjektet så er det jo, som alle gode moddere vet, litt vanskelig å gjøre den siste finpussen, skru i den siste skrua. Men jeg skal ta meg sammen å komme med en avsluttning på det hele. Jeg har noen nye ideer og planer for "beQuiet", men må ta meg litt sammen å få gjort det. Sorry for at dere har måttet vente så lenge , :p men støtten fra dere her på forumet inspirerer meg sterkt til å gå videre!

Takk!

Vi sees snart igjen! ;)

Audun

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...